Jak upravovat reklamy na Facebooku
Upravovat na Facebooku můžete kampaně, sady reklam i reklamy. Upravovat lze aktivní i neaktivní kampaně.
Na úrovni samotné reklamy pak lze upravovat identitu a obsah, včetně nadpisu, textu, obrázku a výzvy k akci. Zároveň však před zveřejněním musí každá reklama projít kontrolou, zda vyhovuje deklarovaným zásadám pro reklamu. Vaše reklama tak samozřejmě nesmí obsahovat spyware nebo malware, ale neměla by se ani uchylovat k zavádějícím tvrzením.
Nepřijdu úpravou reklamy o lajky nebo komentáře?
Při úpravě reklam zároveň nepřijdete o již provedené interakce. To znamená, že ve většině případů vám zůstanou komentáře, sdílení i označení tlačítkem "To se mi líbí".
Některé případy však mají výjimku. O interakce můžete přijít například za předpokladu, že změníte fotky, videa, případně oboje.