Jak používat Facebook Ad Library?
Knihovna reklam na Facebooku funguje jednoduše: Jakmile na síti uvidíte spuštěnou reklamu, můžete na ni kliknout a získat tak o ní všechny dostupné informace.
Případně máte možnost v databázi vyhledávat na základě konkrétní kategorie. Jakmile reklamu najdete, můžete odkaz zkopírovat a vložit do prohlížeče. Nebo můžete jen použít funkci "Report" a zobrazit její podrobnosti.
Odpovědět si tak prostřednictvím této užitečné platformy můžete na celou řadu důležitých otázek ohledně využívání facebookové reklamy konkurenčními subjekty. Vyčíst prostřednictvím Ad Library můžete třeba to, jestli ostatní používají testování stejných verzí téže reklamy.
To vám umožní se dále rozhodnout pro případné změny ve vlastních reklamních kampaních. Ty mohou zahrnovat úpravu rozpočtu, změnu cílení nebo experimentování s novými typy reklam, jako jsou videoreklamy nebo rotující reklamy.
V konečném důsledku se tak můžete vyhnout tomu, že vaše vlastní reklamy budou stagnovat. Ad Library vám pomůže zjistit, co byste měli ideálně udělat, abyste zlepšili návratnost svých investic. Stejně tak ji můžete využít jako nástroj, díky kterému dokážete rozvinout vlastní kreativitu a získat nové nápady pro budoucí reklamy.
Knihovna reklam na Facebooku byla navržena tak, aby byla uživatelsky velmi přívětivá a přístupná všem, od začínajících inzerentů na Facebooku až po zkušené profesionály. Její používání proto nevyžaduje žádné technologicky pokročilé znalosti.