Plánování příspěvků na Facebooku

23.08.2018

Jak už víte (nebo jste se právě teď dozvěděli), na firemním facebookovém profilu můžete své příspěvky plánovat dopředu. Nemusíte tedy neustále vysedávat na Facebooku a pořád něco vymýšlet. Všechno si můžete hezky (klidně na celý půl rok) dopředu naplánovat a pak to nechat žít vlastním životem (tedy obrazně řečeno). Jak na to? Jednoduchý návod najdete zde.

Jak plánovat příspěvky na Facebooku?

Postup je to až směšně jednoduchý.

  1. Vejděte na svůj firemní profil.
  2. Zde buď začněte rovnou psát příspěvek, jak jste zvyklí,
    a pak jen pro naplánování příspěvku klikněte místo modrého tlačítka "Zveřejnit" na "Naplánovat".
  1. Nebo klikněte nahoře v liště na "Nástroje pro zveřejňování", v levém menu vyberete možnost "Naplánované příspěvky"
    a zde vložíte příspěvek pomocí tlačítka "Vytvořit".
  1. Následně už jen vždy vyberete datum a čas, kdy budete chtít příspěvek zveřejnit, a je to.

Kde najdu naplánované příspěvky na Facebooku?

Jednodušší už by to ani být nemohlo. Všechny své naplánované příspěvky najdete buď na hlavní stránce zde:

Anebo opět nahoře v liště pod možností "Nástroje pro zveřejňování" -> "Naplánované příspěvky".

Editace naplánovaných příspěvků

Příspěvky si kdykoliv můžete projít, pročíst, podívat se, jak vypadají, nebo je upravit. Stačí na příspěvek kliknout a otevře se vám jeho náhled.

Po zvolení možnosti "Upravit" příspěvek upravíte. Po zvolení "Zveřejnit" jej okamžitě zveřejníte. U možnosti "Znovu naplánovat" zvolíte u příspěvku nové datum a čas, kdy bude zveřejněn. A možnost "Antedatovat" vám dovolí příspěvek naplánovat do minulosti, aby to vypadalo, že už jste jej zveřejnili třeba před týdnem.

V náhledu se mi zobrazují uříznuté fotky, to tak bude i zveřejněné? 

Toho, že je v náhledu fotografie uříznutá, se bát nemusíte. Je to pouze náhled. V reálu potom bude mít fotografie krásnou plnou velikost.

Problémy s plánováním příspěvků na Facebooku

Pouze si dejte pozor na to, aby vám Facebook zveřejnil příspěvek ve skutečně daný čas a den. Občas se v něm totiž stane nějaká chyba, kdy naplánovaný příspěvek nezveřejní. Proto také profily kontroluji každý den, aby se to nestalo.

A samozřejmě si kontrolujte, na kdy příspěvek plánujete. Logicky by asi nebylo vhodné, kdybyste třeba přání ke šťastnému Štědrému dni zveřejnili třeba už 22. 12. 

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Meta Business Suite. Základní pracovní nástroj každého správce firemních sociálních sítí. Co v něm najdete? Jak se v něm zorientovat? Které položky jsou důležitější než jiné? Je potřeba jej znát kompletně celý? A hlavně, co zajímavého vám nabízí? Připravila jsem si pro vás tohoto jednoduchého průvodce.

Facebook PIXEL končí 31. října 2024! Přestane fungovat. Přestane sbírat výsledky. A bez něj vám nepojedou vaše konverzní kampaně na Facebooku ani na Instagramu. Není to ale konec světa! Stačí si místo něj nastavit Conversion API. Jak? A kde? V tomto článku najdete podrobný návod, jak na to.

Měli jste spuštěné placené kampaně v prostředí METY. Něco jste tam utratili. Jenže v den splatnosti kampaní (ať už konkrétní den v měsíci, anebo dosažení určité částky), vám z nějakého důvodu platba neproběhla. Reklamní účet se vám tedy kompletně zablokoval. Kampaně stopnuly. Co teď? Jak se to dá vyřešit? A kde můžete znovu zadat úhradu svých...