Zde se kromě původu vašich fanoušků dozvíte také o jazyce, jakým vaši fanoušci hovoří nejčastěji, a o věkovém složení vašich fanoušků.
K čemu jsou dobré tyto informace?
K čemu vám takové informace jsou?
- Můžete vytvořit příspěvky přímo vašim fanouškům na míru. Například přidávat fotografie z daného města, události konající se na daném místě nebo tvořit text příspěvků v jazyce, jakému vaši fanoušci rozumí.
- Můžete vytvořit konkrétní cílenou reklamu na fanoušky vašeho profilu.
- Můžete zacílit i vaše neplacené příspěvky jen na lidi z určitého města.
- Můžete vytvořit speciální marketingové akce určené pouze fanouškům z daného města.
Můžete zkrátka více pracovat s tím, kdo vaši fanoušci jsou
a odkud pochází. Díky tomu je lépe oslovíte a více se jim svým obsahem přiblížíte. Bylo by přece zbytečné zveřejňovat příspěvky například z Brna, pokud v Brně žádné fanoušky nemáte. Proto se snažte zveřejňovat takový obsah, jaký vaše fanoušky skutečně zajímá a je pro ně přínosný.
Tahák pro tvorbu placené reklamy
Zároveň jsou tyto informace o vašich fanoušcích skvělým tahákem pro tvorbu placené reklamy. Stačí se podívat, odkud vaši fanoušci pochází a na daná města či místa následně zacílit reklamu. Budete tak mít velkou šanci, že oslovíte skutečně ty lidi, které vaše reklama zajímá.