Odkud pochází vaši fanoušci?

27.12.2018

Pokud jste malá místní firmička, která cílí jen na lidi z nejbližšího okolí, pak vás nejspíš nebude zajímat, odkud vaši fanoušci jsou. Vy to totiž přesně víte. A možná dokonce všechny vaše fanoušky na sociálních sítích osobně znáte. Pokud jste ale velká, dokonce třeba nadnárodní firma, pak může hrát původ vašich fanoušků obrovskou roli. Pojďte tedy spolu se mnou zjistit, odkud vaši fanoušci jsou.

Odkud pochází vaši fanoušci? 

Zjistit, z jakých měst pochází vaši fanoušci, je velice jednoduché. Vejděte na svůj firemní profil, klikněte nahoře v liště na "Přehledy" a v levém menu vyberte možnost "Lidé".

Zde se kromě původu vašich fanoušků dozvíte také o jazyce, jakým vaši fanoušci hovoří nejčastěji, a o věkovém složení vašich fanoušků.

K čemu jsou dobré tyto informace?

K čemu vám takové informace jsou?

  1. Můžete vytvořit příspěvky přímo vašim fanouškům na míru. Například přidávat fotografie z daného města, události konající se na daném místě nebo tvořit text příspěvků v jazyce, jakému vaši fanoušci rozumí.
  2. Můžete vytvořit konkrétní cílenou reklamu na fanoušky vašeho profilu.
  3. Můžete zacílit i vaše neplacené příspěvky jen na lidi z určitého města.
  4. Můžete vytvořit speciální marketingové akce určené pouze fanouškům z daného města.

Můžete zkrátka více pracovat s tím, kdo vaši fanoušci jsou a odkud pochází. Díky tomu je lépe oslovíte a více se jim svým obsahem přiblížíte. Bylo by přece zbytečné zveřejňovat příspěvky například z Brna, pokud v Brně žádné fanoušky nemáte. Proto se snažte zveřejňovat takový obsah, jaký vaše fanoušky skutečně zajímá a je pro ně přínosný.

Tahák pro tvorbu placené reklamy

Zároveň jsou tyto informace o vašich fanoušcích skvělým tahákem pro tvorbu placené reklamy. Stačí se podívat, odkud vaši fanoušci pochází a na daná města či místa následně zacílit reklamu. Budete tak mít velkou šanci, že oslovíte skutečně ty lidi, které vaše reklama zajímá.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Facebook vás zablokoval. Nefunguje vám dvoufázové ověření. Zabránil vám zkrátka přístup do vašeho osobního účtu. Jenže vaše placené kampaně pod vaším firemním účtem vám stále běží. Máte je naplánované na neurčito. Vy je ale potřebujete ihned zastavit. Jak to tedy můžete udělat i bez toho, aniž byste se dostali do svého Reklamního účtu?

Je den jako každý jiný. Kontrolujete si svůj Reklamní účet. Chcete se podívat na výsledky svých kampaní. Na vašem profilu vše běží v pořádku. Ovšem když vejdete do svého Reklamního účtu na Facebooku (Ads Manageru / Správce reklam), nevidíte žádné výsledky jako obvykle, ale jen informaci "Máme problém načíst všechna požadovaná data.". Co s tím? Jak...

Nástěnka fotek ve čtvercovém formátu – to je Instagram. Instagram aktuálně oslovuje především mladší publikum. Intuitivně by tak velké B2B společnosti nemusely takové médium upřednostňovat. Existuje však mnoho důvodů, proč by využití Instagramu mohlo být pro vás přínosné. Jak můžete efektivně oslovit svou B2B komunitu i na Instagramu?