Nabízíte své produkty a služby pro Čechy, Slováky, ale i zákazníky z dalších zemí? Na webu to máte jednoduše vyřešené jazykovými mutacemi a různými měnami. Jenže, jak to vyřešit na soc. sítích?!
Odkud pochází vaši fanoušci?
Pokud jste malá místní firmička, která cílí jen na lidi z nejbližšího okolí, pak vás nejspíš nebude zajímat, odkud vaši fanoušci jsou. Vy to totiž přesně víte. A možná dokonce všechny vaše fanoušky na sociálních sítích osobně znáte. Pokud jste ale velká, dokonce třeba nadnárodní firma, pak může hrát původ vašich fanoušků obrovskou roli. Pojďte tedy spolu se mnou zjistit, odkud vaši fanoušci jsou.

Odkud pochází vaši fanoušci?
Zjistit, z jakých měst pochází vaši fanoušci, je velice jednoduché. Vejděte na svůj firemní profil, klikněte nahoře v liště na "Přehledy" a v levém menu vyberte možnost "Lidé".

Zde se kromě původu vašich fanoušků dozvíte také o jazyce, jakým vaši fanoušci hovoří nejčastěji, a o věkovém složení vašich fanoušků.
K čemu jsou dobré tyto informace?
K čemu vám takové informace jsou?
- Můžete vytvořit příspěvky přímo vašim fanouškům na míru. Například přidávat fotografie z daného města, události konající se na daném místě nebo tvořit text příspěvků v jazyce, jakému vaši fanoušci rozumí.
- Můžete vytvořit konkrétní cílenou reklamu na fanoušky vašeho profilu.
- Můžete zacílit i vaše neplacené příspěvky jen na lidi z určitého města.
- Můžete vytvořit speciální marketingové akce určené pouze fanouškům z daného města.
Můžete zkrátka více pracovat s tím, kdo vaši fanoušci jsou a odkud pochází. Díky tomu je lépe oslovíte a více se jim svým obsahem přiblížíte. Bylo by přece zbytečné zveřejňovat příspěvky například z Brna, pokud v Brně žádné fanoušky nemáte. Proto se snažte zveřejňovat takový obsah, jaký vaše fanoušky skutečně zajímá a je pro ně přínosný.
Tahák pro tvorbu placené reklamy
Zároveň jsou tyto informace o vašich fanoušcích skvělým tahákem pro tvorbu placené reklamy. Stačí se podívat, odkud vaši fanoušci pochází a na daná města či místa následně zacílit reklamu. Budete tak mít velkou šanci, že oslovíte skutečně ty lidi, které vaše reklama zajímá.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si, co je nového
Už dlouho po nich pokukujete. Ze všech stran slyšíte, jak jsou super a úspěšné. Potřebujete svůj marketing zase trochu posunout, a tak toto vnímáte jako přirozený krok. Placené reklamy na sociálních sítích. No sami uznejte - kdo dnes není na soc. sítích?! Aspoň ve formě firemní prezentace?! Ovšem než se do toho pustíte, odpovězte si na 3 jednoduché...
Facebook Ad Library
Facebook obsahuje celou řadu užitečných nástrojů pro inzerenty. Mnohé z nich možná ani neznáte. Jedním takovým je Facebook Ad Library, neboli Knihovna reklam. O co se jedná? K čemu slouží? A proč si ji zamilujete na první kliknutí? To vám prozradím právě zde. Pohodlně se tedy usaďte, začínám.