Nechodí vám kódy z Facebooku, Business Manageru či Meta Business Suite? Ať děláte co děláte, kód vám nikdy nechce dojít? Už jste si zkoušeli i odblokovat telefonní číslo, volat na svého operátora, nebo upravovat nastavení na e-mailu, ale pořád nic nepomáhá? Pak pro vás mám skvělou zprávu! Zjistila jsem, jak to vyřešit! A ne, nová SIM karta...
Nechodí mi kódy z Facebooku! Co s tím?
Nechodí vám kódy z Facebooku, Business Manageru či Meta Business Suite? Ať děláte co děláte, kód vám nikdy nechce dojít? Už jste si zkoušeli i odblokovat telefonní číslo, volat na svého operátora, nebo upravovat nastavení na e-mailu, ale pořád nic nepomáhá? Pak pro vás mám skvělou zprávu! Zjistila jsem, jak to vyřešit! A ne, nová SIM karta to nebude!
Přepněte si Facebook do angličtiny
Je to tak jednoduché, až tomu nebudete chtít věřit. Fakt!
Přepněte si svůj soukromý, osobní facebookový profil do angličtiny. Fakt!
A pak vám to samo od sebe bude zázračně najednou fungovat.
Otestováno Natálií Rumpala!
Jak si změníte jazyk na svém osobním profilu?
Jak si změníte jazyk na angličtinu? Kde se to dělá? A jak se k tomu dostanete?
Jednoduše:
1. Jste na svém mobilu nebo počítači (v tomto případě nemusíte být nutně na počítači).
2. Vejdete normálně na Facebook (ať už do aplikace na mobilu, anebo na www.facebook.com na počítači).
3. Přihlásíte se normálně na svůj osobní profil (ne firemní - byť danou věc třeba řešíte na firemním, přihlásíte se normálně na svůj osobní profil).
4. Nahoře vpravo kliknete na svou profilovou fotografii.

5. Kliknete na Nastavení a soukromí.

6. A zde zvolíte položku Jazyk.

7. Kliknete na Jazyk na Facebooku.

8. A zde už se jen překliknete na Angličtinu.

Chvilku se vám bude Facebook načítat do angličtiny a pak už volně můžete dokončit nastavování, ke kterému jste potřebovali onen kód, který vám nechodil.
Možná ještě refreshněte danou stránku a pak už by vám kód skutečně měl dorazit.
Heuréka!
Jak to, že zrovna toto funguje?
Jak to, že funguje zrovna takovéto zcela nelogické řešení? Jak to, že zrovna změna jazyka má vliv na to, zda vám chodí nebo ne kódy? Jak to, že v angličtině kódy z ČESKÝCH čísel chodí, ale v češtině ne?
Spousta otázek a opět na ně mám minimum odpovědí.
Sama netuším.
Ale asi odpovědí je samotné slovo - FACEBOOK.
Jestli mě sledujete delší dobu, víte, že už jsme tady na mém blogu řešili nespočet problémů, zádrhelů a komplikací na Facebooku, které často nemohly být od logiky vzdálenější.
Takže asi to prostě přijmeme, že to takto je. Hlavně, že to funguje!
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
Dnes za vámi přicházím s upozorněním na nejnovější chybu ze strany METY, na kterou jsem sama nedávno narazila. Pokud nastavujete placené kampaně ve Správci reklam (reklamním účtu v METĚ), nejspíš je z důvodu úspory času a zjednodušení nastavení duplikujete. Jenže to může být problém. Proč? Vše vám v tomto článku vysvětlím.
Chcete získat nové kontakty? Nové e-mailové adresy, nová telefonní čísla, nebo rovnou lidi, kteří vás přímo kontaktují? To vše je v METĚ možné. Jenže, stejně jako vše ostatní, i toto má své háčky a není to úplně tak růžové, jak se může na první pohled zdát. Ale postupně. Na všechno se společně podíváme. Pojďme tedy na to!
Byl normální všední den. Všichni mířili do práce, do školy. Všichni se chystali někam běžet. Ale vám se zastavil svět. Jakoby vše najednou zamrzlo. Nedokážete se dostat na svůj účet na Facebooku. A na e-mailu vám do obličeje svítí obyčejný e-mail "Váš účet byl zablokován. Pokud jej chcete odblokovat, musíte se odvolat."
Založili jste si nový firemní facebookový profil? Anebo už jeden máte dlouhá léta? A až teď jste si u něj všimli, že se vám v URL adresním řádku nezobrazuje například "www.facebook.com/vase-skvela-firma", ale jen nějaké podivné znaky a čísla? A chtěli byste to napravit? Tak to jste tady správně! Právě tady si společně prakticky krok za krokem...
Máte sítě. Máte kampaně. A sem tam se do nich podíváte. Zejména na ta kouzelná čísílka. Někdy rostou, jindy klesají. Někdy svými posty a kampaněmi oslovíte desítky tisíc lidí, jindy jen drobnější tisíce. Je vůbec dosah důležitý? Měli byste tuto metriku vůbec sledovat? A proč není vhodné hnát se jen za dosahy?




