Ani placená reklama nepomohla
A takto šla situace dál a dál. Den co den, týden co týden. Ani placená reklama už neměla žádný efekt, protože jsme stále většinou obsahem
oslovili mrtvé profily, a ty na něj logicky
nijak nereagovaly.
A bez lajků, reakcí a výsledků začnete být postupně demotivovaní. Doslova jsme přivedli k životu rčení "Házet perly sviním".
Nákup fanoušků nejde vrátit zpět
Bohužel se falešných fanoušků už nikdy nezbavíte. Už nikdy nemůžete vzít své rozhodnutí zpátky. Jedinou možností je profil uzavřít, zrušit a vytvořit zcela od znovu. Začít s čistým štítem.
To ovšem znamená, že všechnu dosavadní práci, všechny peníze, všechny kampaně a všechnu reklamu vyhodíte z okna. Všechno, co jste doposud udělali, bylo naprosto zbytečné a k ničemu.
Jak získat fanoušky rychle a jednoduše?
Souhlasím, chybami se člověk učí. Odjakživa klientům doporučuji se této možnosti vyhýbat jako čert kříži, ale až po této zkušenosti vím, jaké skutečné následky toto "nevýznamné" rozhodnutí může mít.
Proto vám nyní své zkušenosti předávám. Zkuste se tomuto nákupu fanoušků vyhnout. V první chvíli sice vypadá neškodně, ale může mít nedozírné důsledky. Zkuste překonat pokušení. Zkuste v sobě najít trpělivost a píli. Žádný profil, ani ten největší, nepřišel k fanouškovské základně zadarmo. Žádná firma nepřišla k úspěchu ze dne na den. Proto buďte trpěliví a nespěchejte na to. Uvidíte, že tvrdou a poctivou prací budete mít jednou vysněný počet fanoušků.
Například já sama jsem toho živý důkaz - jsem malá podnikatelka, nemám příliš mnoho známých a přesto mám na Facebooku přes 650 fanoušků. Všechno to jsou dobrovolní a těžce vydření fanoušci. Žádný z nich není koupený nebo zaplacený. Ano, trvalo to skoro dva roky, spoustu hodin práce a není jich mnoho, ale rozhodně to není
na malou, neznámou podnikatelku špatný výsledek.
I vy tedy můžete mít krásnou fanouškovskou základnu. Takovou základnu, kde každý jednotlivý fanoušek bude z masa a kostí, bude vás rád sledovat, bude váš obsah lajkovat a nakonec si u vás třeba i něco koupí.