K čemu je limit účtu na výdaje
V reklamním účtu na Facebooku lze jednoduše nastavit limit na výdaje. Pak můžete v Nastavení plateb kontrolovat, kolik prostředků jste utratili.
Ovšem pozor, limit účtu na výdaje není možné použít u účtů pro reklamu, které mají nastavené ručně zadávané platby. Pakliže si za účelem provozování reklam přidáte peníze ve formě předplaceného kreditu, možnost pro vytvoření limitu účtu na výdaje se vám nezobrazí.
Praktickým dopadem nastavení limitu je to, že jakmile je dosaženo vámi vymezené částky, reklama se zastaví. Předejdete tím dalšímu utrácení. Co však působí jako efektivní nástroj a ochrana před zbytečnými výdaji, se však v praxi může proměnit ve značně limitující prvek.
Jak si nezastavit reklamu a zbytečně neutrácet
První problém je ten, že zastavíte reklamu, která je funkční a generuje požadovanou konverzi. Pokud se vašemu cílovému publiku přestane doručovat reklama, v praxi to znamená nižší podporu vašeho podnikání a možné zhoršení obchodních výsledků.
Je tak na vás, abyste tomuto problému předcházeli. Znamená to, že musíte pravidelně limit hlídat a sledovat, aby ke stopnutí reklam nedošlo.