Nejlepší doba pro zveřejnění příspěvků podle cílové skupiny
V prvé řadě hodně záleží na vaší cílové skupině, tedy pro koho jsou vaše posty určené. Zamyslete se nad tím. Na koho své příspěvky cílíte? Na studenty? Na maminky na mateřské? Na pracující lidi? Na podnikatele? Už to vám může napovědět, kdy svůj příspěvek zveřejnit.
Své příspěvky zveřejňujte v době, kdy je vaše cílová skupina s největší pravděpodobností online či přímo na dané sociální síti.
Příklad: Pokud svůj obsah cílíte na studenty, bude nejlepší dobou pro zveřejnění příspěvků ráno, kdy zrovna jdou či jedou do školy a po cestě ještě "sjíždí" sociální sítě, anebo pak odpoledne = po škole, kdy jdou zpátky domů, anebo už doma jsou. Na druhou stranu asi nebude příliš vhodné zveřejňovat příspěvky někdy v noci, kdy už s největší pravděpodobností spí.
Stejně tak to platí i u maminek na mateřské - ty zase ráno lítají kolem dětí, krmí, přebalují, chystají jídlo, připravují svačinky, apod. Větší klid mají později dopoledne, řekněme kolem 10:00 hodiny. Okolo oběda zase běhají po kuchyni a na sociální sítě se pak dostanou zhruba kolem 14. hodiny.
V prvé řadě proto myslete na svou cílovou skupinu a snažte se zveřejnění příspěvku přizpůsobit jejich dennímu režimu - ne vašemu, ale jejich.
Nejlepší doba pro zveřejnění příspěvků podle Facebooku
Stále si správnou dobou zveřejnění příspěvků nejste jisti? Pak vám může podat pomocnou ruku samotný Facebook.
- Vejděte do svého firemního profilu.
- Klikněte nahoře v liště na "Přehledy".
- Vlevo v menu vyberte "Příspěvky".
Zde najdete hned na začátku graficky znázorněné, kdy jsou vaši fanoušci nejčastěji online.
Příklad: