Pravidelně vkládejte příspěvky
Dále je potřeba pravidelně zveřejňovat nějaký obsah. Obsah je král! Nemusí to být každý den, ale alespoň párkrát do týdne.
Obsah vám doporučuji zveřejňovat v jednom grafickém stylu. To ovšem neznamená, že nemůžete zveřejňovat mimo fotek i videa, nebo galerie. Je jen dobré držet se předem daného vzhledu.
Příspěvky je dobré vkládat pravidelně. Jak jsem již zmínila, Instagram je plný algoritmů, které mimo jiné sledují právě i pravidelnost příspěvků. Obsah pak má daleko větší dosah. Ideální je třeba dvakrát, třikrát do týdne.
Pod příspěvky je dobré psát delší texty, ty jsou totiž zpravidla čtenější. Zároveň je dobré do textu vždy vložit tzv. hashtagy. Ty jsou uvozeny symbolem # a propojují pak Instagram na základě stejného obsahu. Stejně tak můžete ve svých příspěvcích označovat další uživatele nebo další firmy (pokud se to samozřejmě k danému příspěvku hodí).
Vytvářejte i další obsah
Mimo příspěvky můžete sdílet také různé Stories, neboli příběhy. V těch pak můžete přidávat různé položky, se kterými mohou vaši fanoušci dále interagovat.
Stories mají všeobecně větší dosah a mnohem větší sledovanost než samotné příspěvky. Proto vám právě ony mohou pomoci ke sdílení profilu mezi další lidi více než samotné příspěvky.