Možná jste už o tom někdy slyšeli - když zasáhnete do nastavení reklamy na Facebooku, vyresetuje to její dosavadní výsledky a vrátí jí to do fáze učení. Co konkrétně ale resetuje fázi učení? To bude mým dnešním tématem.
Jak zvýšit sledovanost na Instagramu?
Máte Instagram a rádi byste, aby byl jeho dosah co největší? Chtěli byste si zde vybudovat pořádnou fanouškovskou základnu, ale nevíte jak? Hledáte způsoby, jak zvýšit sledovanost na svém Instagramu? Pak jste tady naprosto správně! Není to zase až tak složité, jak by se mohlo na první pohled zdát. V tomto článku vám k tomu dám jednoduchý návod.

Nejde to hned...
Okamžitý způsob pochopitelně neexistuje. Pokud budete hledat systémy, které vám třeba díky kreditům a tak podobně budou nahánět sledovanost, pak paradoxně svému účtu spíše ublížíte.
Ptáte se, jak je to možné? Instagram je totiž plný algoritmů. Pokud vás skrz nějakou externí platformu začne sledovat množství fiktivních účtů, které jsou ale reálně naprosto neaktivní, budete mít na svém profilu málo interakcí s obsahem a Instagram tak vyhodnotí váš obsah jako málo zajímavý a jeho dosah se ještě naopak zmenší.
Proto od nakupování falešných fanoušků důrazně odrazuji!
Budujte fanouškovskou základnu postupně!
Instagramu je potřeba se věnovat a budovat jej postupně. Pro začátek je dobrá strategie sledování za sledování.
Pokud budete sledovat účty, které mají podobný obsah, jako je ten váš, je pravděpodobné, že i ony začnou sledovat vás a společně s nimi i část jejich publika, což je pro vás pochopitelně přinejmenším žádoucí.

Pravidelně vkládejte příspěvky
Dále je potřeba pravidelně zveřejňovat nějaký obsah. Obsah je král! Nemusí to být každý den, ale alespoň párkrát do týdne.
Obsah vám doporučuji zveřejňovat v jednom grafickém stylu. To ovšem neznamená, že nemůžete zveřejňovat mimo fotek i videa, nebo galerie. Je jen dobré držet se předem daného vzhledu.
Příspěvky je dobré vkládat pravidelně. Jak jsem již zmínila, Instagram je plný algoritmů, které mimo jiné sledují právě i pravidelnost příspěvků. Obsah pak má daleko větší dosah. Ideální je třeba dvakrát, třikrát do týdne.
Pod příspěvky je dobré psát delší texty, ty jsou totiž zpravidla čtenější. Zároveň je dobré do textu vždy vložit tzv. hashtagy. Ty jsou uvozeny symbolem # a propojují pak Instagram na základě stejného obsahu. Stejně tak můžete ve svých příspěvcích označovat další uživatele nebo další firmy (pokud se to samozřejmě k danému příspěvku hodí).
Vytvářejte i další obsah
Mimo příspěvky můžete sdílet také různé Stories, neboli příběhy. V těch pak můžete přidávat různé položky, se kterými mohou vaši fanoušci dále interagovat.
Stories mají všeobecně větší dosah a mnohem větší sledovanost než samotné příspěvky. Proto vám právě ony mohou pomoci ke sdílení profilu mezi další lidi více než samotné příspěvky.

Takže si to shrneme...
- budujte svou fanouškovskou základnu postupně,
- nenakupujte falešné fanoušky,
- sledujte i jiné firmy a uživatele,
- pravidelně zveřejňujte příspěvky,
- do příspěvků nezapomínejte vkládat hashtagy,
- a nezapomeňte ani na nějaké to Stories.
Hodně štěstí, při vytváření vašeho Instagramu! A pokud byste si s tím stále nevěděli rady, s klidem se na mě obraťte.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si, co je nového
Jak ovlivňuje počasí reklamy na Facebooku
Je to jeden z faktorů, který nedokážete ovlivnit. Přitom někdy ovlivňuje vás a výsledky vašich reklam, a to nejen na soc. sítích. Počasí. Určitě už jste někdy slyšeli, že i počasí může mít vliv na výsledky vašich reklam. Ovšem jak? Do jaké míry? A jak s tím můžete do budoucna pracovat a plánovat? V tomto článku se to pokusím rozklíčovat....
Marketingový rok 2024: Připravte se už teď
Cítíte to? To už nám rok 2024 dýchá na záda. Zdá se to jako naprosto neuvěřitelné, ale už za pouhých 52 dní je tady nový rok 2024. A stejně jako jakýkoliv jiný předcházející rok, tak i ten s číslovkou 2024 přinese spoustu marketingových akcí, událostí a aktivit. Pojďme se na ně tedy s předstihem podívat, abyste se na ně mohli už teď připravit....