Jak zakázat inzerci v aplikaci Instagram?

05.09.2024

Spouštíte novou kampaň v prostředí METY. Dlouho jste na ní pracovali. Vytvořili jste si celou komunikační strategii. Máte to promyšlené do posledního detailu. Ale nechcete, aby se vám reklama zobrazovala na Instagramu (nebo třeba na Messengeru, nebo třeba v Audience Network). Jak to zde tedy nastavíte? Pojďme se na to podívat.

Jak si nastavit reklamu mimo Instagram? Krok po kroku:

1. Jste na počítači.

2. Vejdete na Facebook - www.facebook.com

3. Kliknete v levém menu na Správce reklam.

4. Takto se dostanete do svého Reklamního účtu, kde máte uložené všechny své dosavadní kampaně. Právě zde je naprosto nejlepší nastavovat jakékoliv placené kampaně v prostředí METY.

5. Kliknete nahoře vlevo na zelené tlačítko Vytvořit.

6. Zde si vyberete budget kampaně, případně speciální kategorii reklam (pokud vaše reklama do ní spadá), pokud chcete, tak také A/B testování a překliknete se na úroveň Sady reklam.

7. Na úrovni Sady reklam si nejprve nastavíte cíl kampaně, délku kampaně (od kdy do kdy vám poběží), zacílení kampaně (tedy okruh uživatelů, komu se vaše reklama zobrazí), plátce kampaně a jako úplně poslední krok zde můžete nastavit Umístění kampaně, tedy kde všude se vaše reklama zobrazí.

8. Zde kliknete na tlačítko Upravit.

9. Překliknete se na Ruční umístění.

10. A zde z možností můžete přidat/odebrat Facebook, Instagram, Audience Network a Messenger. Záleží na vás, vaší strategii, cílech i samotné kampani.

11. A pokračujete do posledního kroku, a to je vytvoření samotné reklamy, která se bude zobrazovat lidem v cílové skupině.

12. Vše si pro jistotu na závěr ještě jednou zkontrolujte, zda jste si vše nastavili správně.

13. A vše můžete spustit s pomocí tlačítka Zveřejnit.

Kampaň teď projde schvalovacím procesem ze strany Facebooku. A pokud bude vše v pořádku, do pár minut, max. hodin se spustí.

Tímto způsobem nastavíte nebo naopak zakážete svou inzerci v aplikaci Instagram, potažmo v Messengeru, na Facebooku nebo v Audience Network.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Chystáte se spravovat placené kampaně na sociálních sítích a aktuálně žijete v blahé nevědomosti. Říkáte si, že to nemůže být tak komplikované nebo složité. Věříte, že to zvládnete levou zadní. Neřešíte kdopak copak. Zkrátka se do toho chcete vrhnout po hlavě a případné problémy, zádrhely a komplikace chcete řešit až po cestě. Jenže, přece jen je...

Můžeme zacílit naši placenou reklamu na sociálních sítích na fanoušky naší konkurence? A můžeme zacílit na fanoušky konkrétní uzavřené facebookové skupiny? A můžeme cílit konkrétně na Sportovní nadšence, Firmy, hotely a rekreační zařízení, nebo třeba na Domácnosti s velkou zahradou?

Často se u některých firem a klientů setkávám s očekáváním, že najmout si správce sociálních sítí znamená zbavit se kompletně všech starostí. Něco, jako kdyby si člověk najal osobního kuchaře a očekával, že mu bude vařit ty nejlepší speciality, aniž by mu ale řekl, co má rád, co nejí, nebo jestli náhodou nemá alergii na krevety. Realita...

"Paní Rumpala, kolik fanoušků na našem firemním profilu musíme mít, aby nám Facebook spustil placenou reklamu?" Přichází za mnou jednou za čas podobný dotaz. A odpověď je velice jednoduchá a přímočará: Žádné povinné množství fanoušků nikde není stanoveno. Jak to? A jak to s těmi fanoušky na sociálních sítích tedy je? Pojďme se na to podívat.

Začínáte s facebookovými reklamami. V tomto prostředí jste noví. Nikdy předtím jste zde reklamy neměli, ani s nimi zde nemáte žádnou zkušenost. A teď najednou z ničeho nic si Facebooku od vás začne z vaší platební karty strhávat nejprve 50 Kč, pak 100 Kč, poté 150 Kč, až třeba 200 Kč. A vy teď nevíte - ...