Jak zakázat inzerci v aplikaci Instagram?

05.09.2024

Spouštíte novou kampaň v prostředí METY. Dlouho jste na ní pracovali. Vytvořili jste si celou komunikační strategii. Máte to promyšlené do posledního detailu. Ale nechcete, aby se vám reklama zobrazovala na Instagramu (nebo třeba na Messengeru, nebo třeba v Audience Network). Jak to zde tedy nastavíte? Pojďme se na to podívat.

Jak si nastavit reklamu mimo Instagram? Krok po kroku:

1. Jste na počítači.

2. Vejdete na Facebook - www.facebook.com

3. Kliknete v levém menu na Správce reklam.

4. Takto se dostanete do svého Reklamního účtu, kde máte uložené všechny své dosavadní kampaně. Právě zde je naprosto nejlepší nastavovat jakékoliv placené kampaně v prostředí METY.

5. Kliknete nahoře vlevo na zelené tlačítko Vytvořit.

6. Zde si vyberete budget kampaně, případně speciální kategorii reklam (pokud vaše reklama do ní spadá), pokud chcete, tak také A/B testování a překliknete se na úroveň Sady reklam.

7. Na úrovni Sady reklam si nejprve nastavíte cíl kampaně, délku kampaně (od kdy do kdy vám poběží), zacílení kampaně (tedy okruh uživatelů, komu se vaše reklama zobrazí), plátce kampaně a jako úplně poslední krok zde můžete nastavit Umístění kampaně, tedy kde všude se vaše reklama zobrazí.

8. Zde kliknete na tlačítko Upravit.

9. Překliknete se na Ruční umístění.

10. A zde z možností můžete přidat/odebrat Facebook, Instagram, Audience Network a Messenger. Záleží na vás, vaší strategii, cílech i samotné kampani.

11. A pokračujete do posledního kroku, a to je vytvoření samotné reklamy, která se bude zobrazovat lidem v cílové skupině.

12. Vše si pro jistotu na závěr ještě jednou zkontrolujte, zda jste si vše nastavili správně.

13. A vše můžete spustit s pomocí tlačítka Zveřejnit.

Kampaň teď projde schvalovacím procesem ze strany Facebooku. A pokud bude vše v pořádku, do pár minut, max. hodin se spustí.

Tímto způsobem nastavíte nebo naopak zakážete svou inzerci v aplikaci Instagram, potažmo v Messengeru, na Facebooku nebo v Audience Network.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Nechodí vám kódy z Facebooku, Business Manageru či Meta Business Suite? Ať děláte co děláte, kód vám nikdy nechce dojít? Už jste si zkoušeli i odblokovat telefonní číslo, volat na svého operátora, nebo upravovat nastavení na e-mailu, ale pořád nic nepomáhá? Pak pro vás mám skvělou zprávu! Zjistila jsem, jak to vyřešit! A ne, nová SIM karta...

Dnes za vámi přicházím s upozorněním na nejnovější chybu ze strany METY, na kterou jsem sama nedávno narazila. Pokud nastavujete placené kampaně ve Správci reklam (reklamním účtu v METĚ), nejspíš je z důvodu úspory času a zjednodušení nastavení duplikujete. Jenže to může být problém. Proč? Vše vám v tomto článku vysvětlím.

Chcete získat nové kontakty? Nové e-mailové adresy, nová telefonní čísla, nebo rovnou lidi, kteří vás přímo kontaktují? To vše je v METĚ možné. Jenže, stejně jako vše ostatní, i toto má své háčky a není to úplně tak růžové, jak se může na první pohled zdát. Ale postupně. Na všechno se společně podíváme. Pojďme tedy na to!

Byl normální všední den. Všichni mířili do práce, do školy. Všichni se chystali někam běžet. Ale vám se zastavil svět. Jakoby vše najednou zamrzlo. Nedokážete se dostat na svůj účet na Facebooku. A na e-mailu vám do obličeje svítí obyčejný e-mail "Váš účet byl zablokován. Pokud jej chcete odblokovat, musíte se odvolat."

Založili jste si nový firemní facebookový profil? Anebo už jeden máte dlouhá léta? A až teď jste si u něj všimli, že se vám v URL adresním řádku nezobrazuje například "www.facebook.com/vase-skvela-firma", ale jen nějaké podivné znaky a čísla? A chtěli byste to napravit? Tak to jste tady správně! Právě tady si společně prakticky krok za krokem...

Máte sítě. Máte kampaně. A sem tam se do nich podíváte. Zejména na ta kouzelná čísílka. Někdy rostou, jindy klesají. Někdy svými posty a kampaněmi oslovíte desítky tisíc lidí, jindy jen drobnější tisíce. Je vůbec dosah důležitý? Měli byste tuto metriku vůbec sledovat? A proč není vhodné hnát se jen za dosahy?