Jak vypnout reklamu na Facebooku

19.09.2019

Zjistili jste, že vám reklama na Facebooku nepřináší takové výsledky, v jaké jste doufali? Nebo jste vyprodali daný typ zboží rychleji, než jste původně předpokládali? Zkrátka jste se rozhodli placenou reklamu na Facebooku vypnout? Pak se pročtěte následujícím článkem, ve kterém vám opět přináším jednoduchý návod, jak na to.

Jak vypnout reklamu na Facebooku 

Jak je nastavení reklamy na Facebooku poměrně náročné a člověk musí vědět, jaký má cíl, koho chce oslovit a jak by reklama měla vypadat, pak je její vypnutí jednoduché jako facka.

  1. Vejděte do svého Správce reklam, na který máte reklamu napojenou. Stačí přejít přes tento odkaz https://www.facebook.com/ad_campaign/landing.php
  2. Vyhledejte si v seznamu kampaní danou reklamu, kterou chcete vypnout.
  3. A teď stačí kliknout na modré tlačítko u dané reklamy tak, aby z modrého tlačítka bylo šedé.

A to je vše. Tímto okamžikem je reklama vypnutá a neběží. To znamená, že od této chvíle nebude spotřebovávat žádný budget, nebude se nikomu zobrazovat, ani nebude přinášet žádné další výsledky.

Jak znovu-zapnout dříve vypnutou reklamu?

Pokud byste chtěli v budoucnu reklamu znovu zapnout, stačí udělat to samé, ale naopak. Tedy že se z šedého tlačítka stane tlačítko modré.

TIP: Nezapomeňte ale, že pokud byla reklama nastavená v minulosti a datum jejího ukončení je již v minulosti, je potřeba datum aktualizovat, jinak vám reklama ani tak nepoběží.

Kdy je nutné reklamu na Facebooku ručně vypínat?

Reklamy je zároveň na Facebooku nutné ručně vypnout, pokud jste u nich nenastavili datum ukončení kampaně a reklama tedy běží nepřetržitě. Pak je potřeba takovou reklamu průběžně kontrolovat a v případě potřeby ji ručně vypnout. Sama od sebe se totiž taková reklama nikdy nevypne.

Nevíte si s reklamami na Facebooku rady? Nevíte, jak je správně nastavit, anebo jak je vypnout? Pak se na mě s klidem obraťte. Ráda vám v této oblasti poradím a pomůžu.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Rok 2024 se s námi pomalu loučí a přinesl vám více či méně námětů na příspěvky na vaše sociální sítě. Rok 2025 v tomto ohledu nebude jiný a už teď nám nabízí několik zajímavých námětů na příspěvky. O čem tedy můžete postovat v roce 2025? Pojďme se na to podívat.

Viděla jsem mnohé, leč toto mě vždy překvapí. Člověk si pak připadá jako největší sexuální zvrhlík, že v tom nevidí nic špatného. Aneb věci, které META vyhodnotila jako sexuální obsah a zablokovala kvůli tomu buď mě, anebo celý firemní účet.

Máte za to, že nejste profesionální fotograf. Své fotky vnímáte jako velmi nekvalitní. Necítíte se na to, abyste na svůj firemní profil vkládali své fotografie. Jenže na profi fotografa nemáte budget. A tak sáhnete po fotobance. Jenže je to skutečně výhra? Je to krok správným směrem? Pojďme se na toto téma podívat pohledem správkyně...