Jak vypnout reklamu na Facebooku

19.09.2019

Zjistili jste, že vám reklama na Facebooku nepřináší takové výsledky, v jaké jste doufali? Nebo jste vyprodali daný typ zboží rychleji, než jste původně předpokládali? Zkrátka jste se rozhodli placenou reklamu na Facebooku vypnout? Pak se pročtěte následujícím článkem, ve kterém vám opět přináším jednoduchý návod, jak na to.

Jak vypnout reklamu na Facebooku 

Jak je nastavení reklamy na Facebooku poměrně náročné a člověk musí vědět, jaký má cíl, koho chce oslovit a jak by reklama měla vypadat, pak je její vypnutí jednoduché jako facka.

  1. Vejděte do svého Správce reklam, na který máte reklamu napojenou. Stačí přejít přes tento odkaz https://www.facebook.com/ad_campaign/landing.php
  2. Vyhledejte si v seznamu kampaní danou reklamu, kterou chcete vypnout.
  3. A teď stačí kliknout na modré tlačítko u dané reklamy tak, aby z modrého tlačítka bylo šedé.

A to je vše. Tímto okamžikem je reklama vypnutá a neběží. To znamená, že od této chvíle nebude spotřebovávat žádný budget, nebude se nikomu zobrazovat, ani nebude přinášet žádné další výsledky.

Jak znovu-zapnout dříve vypnutou reklamu?

Pokud byste chtěli v budoucnu reklamu znovu zapnout, stačí udělat to samé, ale naopak. Tedy že se z šedého tlačítka stane tlačítko modré.

TIP: Nezapomeňte ale, že pokud byla reklama nastavená v minulosti a datum jejího ukončení je již v minulosti, je potřeba datum aktualizovat, jinak vám reklama ani tak nepoběží.

Kdy je nutné reklamu na Facebooku ručně vypínat?

Reklamy je zároveň na Facebooku nutné ručně vypnout, pokud jste u nich nenastavili datum ukončení kampaně a reklama tedy běží nepřetržitě. Pak je potřeba takovou reklamu průběžně kontrolovat a v případě potřeby ji ručně vypnout. Sama od sebe se totiž taková reklama nikdy nevypne.

Nevíte si s reklamami na Facebooku rady? Nevíte, jak je správně nastavit, anebo jak je vypnout? Pak se na mě s klidem obraťte. Ráda vám v této oblasti poradím a pomůžu.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Abyste mohli plně využívat možností Facebook Business Manageru a prostřednictvím placené reklamy zde oslovovat své potencionální zákazníky, je třeba mít fungující reklamní účet. To je naprostý základ. Často se ovšem stává, že facebookoví administrátoři reklamní účet zablokují. A věřte mi, že stát se to může i vám. V takové chvíli ale není potřeba...

Jste v situaci, kdy potřebujete sehnat nové zaměstnance a chcete využít sílu Facebooku? Facebook je sociální síť, kterou tvoří více než dvě miliardy uživatelů. Mimo komunikaci a sdílení příspěvků ovšem může sloužit také jako tržiště či burza práce.

V dnešním článku se opět vrátím do oblasti placené reklamy na Facebooku. Je to totiž jeden z nejúčinnějších a nejvyužívanějších nástrojů většiny českých firem. Ať už využíváte propagace příspěvků, sponzoringu facebookového profilu, podpory svých produktů, anebo propagace svých webových stránek.