Máte e-shop či web. Máte jej aktivní a každý den na něm přijímáte minimálně jednu objednávku. Takže jste si jistí, že je funkční. Ovšem, když se podíváte na své placené kampaně na soc. sítích, nevidíte žádné výsledky. A Facebook PIXEL se tváří, že na váš web nikdo nechodí jak je rok dlouhý. V čem by mohl být zakopaný pes? A jak odhalíte pravou podstatu tohoto problému? Pojďme se na to společně podívat.
1. Zkontrolujte administraci na svém webu
Nejprve vejděte na své webové stránky, respektive do jejich administrace a zkontrolujte, zda zde máte v pořádku vložený svůj Facebook PIXEL.
A to nejen, zda tu vůbec je, ale zda je na správném místě, zda je ve správném formátu (tedy v tom, který vám vygeneroval přímo Facebook) a zda obsahuje všechny informace a hlavně ID vašeho Facebook PIXELU.
S tímto vším vám může pomoci váš webmaster.
TIP pro vás:
Pokud se v administraci vašeho webu ztrácíte, můžete si pomoci jednoduchým nástrojem, abyste zjistili, zda máte Facebook PIXEL na svém webu.
Tento nástroj se jmenuje Facebook Pixel Helper a můžete si jej zcela zdarma nainstalovat do svého internetového prohlížeče jako addon.