Proč je důležité správné cílení reklam?
Mnohokrát jsem se již setkala s tím, že lidé toto cílení přeskakují a vůbec jej neřeší. Maximálně nastaví Českou republiku a na nic víc nehledí. To je ale chyba!
Ať se vám to líbí nebo ne, ne všichni mají o vaše produkty nebo služby zájem. Tak to prostě je.
Však si sami sáhněte do svědomí a odpovězte si, zda máte stejný zájem o věci pro domácí zvířata, jako pro děti, jako o automobilové součástky, jako o sport, jako o telematiku, jako třeba i o počítačové hry.
Minimálně jedno z toho vás vůbec nezajímá, ale to je naprosto v pořádku. Každý máme nějaké své individuální zájmy, koníčky nebo potřeby.
A právě na to byste měli ve své reklamě myslet a cílit.
To, že bychom všichni měli na ruce nosit hodinky, je sice pravda, ale všichni je zkrátka nosit nebudeme. Někomu to nevyhovuje, jinému to vadí, dalšímu se pod nimi dělá ekzém. Proto cilte ve svých reklamách jen na ty, které hodinky skutečně zajímají. Vyhnete se tak lidem, které to vůbec nezajímá a zbytečně tak nebudete vyhazovat peníze oknem.
► Nikdy ve svých reklamách necilte "na všechny". To je ta nejneefektivnější a nejdražší forma reklamy vůbec.