Firemní Stories na Facebooku
Stories, neboli Příběhy, jsou na Facebooku nebo na Instagramu dostupné 24 hodin od své publikace a vaši fanoušci je najdou v kružnicových náhledech nad news feedem, tudíž se v záplavě příspěvků tak snadno neztratí. Ač Facebook představil tuto novinku pro firmy až v roce 2018, na Instagramu je uživatelé již notoricky znají.
"Příběhy stránky umožňují sdílet obsah, který reprezentuje vaši značku nebo firmu, přímo z mobilního zařízení. Příběhy vám umožní zaujmout okruh uživatelů a vytvořit hlubší vztahy díky obsahu, který je častější, autentičtější a neformální. Můžete sdílet obrázky nebo krátká videa, kterými uživatelům umožníte nahlédnout do zákulisí vaší firmy," uvádí samotný Facebook.
Vyplatí se firemní Stories na Facebooku?
Častou otázkou mnohých majitelů firem je, zda se vám taková komunikace vlastně vyplatí. Odpověď je jednoznačně ANO.
Díky firemním příběhům, které budou více neformální, než vaše klasické posty na sociálních sítích či komunikace na vašem webu, dokážete vašim fanouškům svou firmu přiblížit z trochu jiného úhlu pohledu.
Najednou už nebudete jen ti uhlazení "kravaťáci", kteří dělají tvrdý business, ale budete konečně lidé z masa a kostí, které mají také své slabé a silné stránky, své zájmy nebo své přátele. A to je v dnešní době mnohem důležitější, než neustálé vychvalování vašich produktů, nebo opakování, že už jste na trhu více než 20 let.