Povinný minimální denní rozpočet do placených reklam na Facebooku
Ať už budete chtít propagovat příspěvek na vašem profilu, vaši webovou stránku nebo váš firemní profil, nově musíte do reklamy vložit minimálně 23,14 Kč za den. Tudíž kupříkladu při délce kampaně na 10 dní musíte za kampaň celkově minimálně utratit 231,4 Kč. V případě nižší částky se vám reklama na Facebooku ani nespustí.
Minimální denní rozpočet není ideální denní rozpočet
Ovšem to, že reklamu můžete na Facebooku nastavit už s tak nízkým budgetem ještě neznamená, že je to ten nejvýhodnější a nejlepší rozpočet, který byste měli pro svou reklamu zvolit.
Samotný Facebook doporučuje do kampaní vkládat rozpočet ve výši alespoň 100 Kč na den. Facebook tuto částku obhajuje tím, že až s touto částkou vám reklama začne přinášet zajímavé a relevantní výsledky. A samozřejmě čím více peněz do reklamy vložíte, tím lépe.
Pokud tedy nastavíte u reklamy denní rozpočet ve výši 23,14 Kč, reklama se vám sice spustí, ale bude přinášet naprosto minimální výsledky.
Ideální denní rozpočet podle Facebooku
Doporučený denní rozpočet 100 Kč ze strany Facebooku je zde ale myšlen pouze pro nějakou
jednu určitou kampaň. Pokud tedy máte kampaní spuštěno více, řekněme třeba tři, měli byste podle doporučení Facebooku za každou utratit 100 Kč za den, tedy celkově 300 Kč za den.