Tento článek opět věnuji dalším z mnoha dotazů, se kterými se na mě obracíte, a to napojení firemní stránky na osobní profil a zodpovědnosti za firemní stránku. Pokud už máte založenou firemní stránku na Facebooku, víte, že jste ji museli zakládat prostřednictvím svého osobního profilu. Jinak to nešlo. Ve správě profilu vidíte, že je stránka na váš osobní profil napojená. Jakmile někomu přidělíte správcovství bude stránka napojená i na jeho osobní profil. Kdo tedy zodpovídá za firemní stránku? A vidí fanoušci, na koho je stránka napojená? Na to si zde odpovíme.
Napojení na osobní profil - Problém nebo ne?
"Je běžné že jsou firemní stránky přímo napojeny na osobní profil? Nebo je lepší vytvořit nějaký "osobní firemní profil" (pokud to lze) a propojit stránku přes něj?" Tak zněl jeden z mnoha dotazů, se kterými se na mě obracíte.
Odpověď je jednoduchá, je to zcela normální. Firemní stránku bez soukromého profilu nevytvoříte. Na druhou stranu nikdo, kromě vás a ostatních správců firemní stránky, neví, že právě vy jste správcem dané stránky. Jinak řečeno se nemusíte bát, že by vaši fanoušci "prokoukli", že právě Jan Novák je správcem profilu XYZ.