Nastavili jste si placené kampaně v METĚ. Očekávali jste, že si bude META strhávat nějaké peníze z vaší karty. Jenže teď je to mnohem více, než s čím jste prapůvodně počítali. V čem je problém? Co se stalo? A proč si META od vás stahuje mnohem více peněz, než jste si původně propočítali?
Co dělat se špatným časovým pásmem v META reklamním účtu?
Založili jste si Reklamní účet v METĚ. Nebo přebíráte přístupy od někoho jiného. Každopádně jste si všimli, že je zde špatně nastaveno časové pásmo. Řeknete si: "No big deal. Tak to změním. No booože. Však o nic nejde..." Jenže ono vás to nepustí. Co teď s tím?

Proč nejde změnit časové pásmo ve stávajícím reklamním účtu?
Proč tomu tak je? Proč to tak má Facebook nastaveno? Vždyť je to jen formalita, ne?!
Popravdě, upřímně, otevřeně - odpověď na tuto otázku sama netuším.
Nevím, proč to tak je.
Podle mě by přeci nemělo být nic komplikovaného ani složitého toto změnit.
Dobře, možná ne ve chvíli, když vám zrovna běží kampaně - to by je mohlo rozhodit, ale když vám nic neběží ani nejede, pak by to podle mě mělo jít naprosto jednoduše změnit v administraci.
Jenže nejde...

Musíte založit úplně nový reklamní účet
K tomu, abyste mohli změnit časové pásmo v reklamním účtu, musíte založit úplně nový reklamní účet.
Možná vás teď napadne: "No nic, tak to udělám. Nedá se nic dělat. Byl to chyba, tak ji teď napravíme. Však se nic neděje..."
Jenže ono se děje celkem hodně:
- Přijdete o veškeré současné placené kampaně.
- Přijdete o veškeré dosavadní výsledky.
- Přijdete o všechny analýzy a reporty.
- Přijdete o všechny doposud vytvořené a vybudované cílové skupiny.
- Přijdete zkrátka o všechno, co se pojilo se stávajícím reklamním účtem.
A to nechcete!

Dá se to tedy nějak vyřešit?
Má tedy tato situace nějaké řešení? Ano, má a hned dvě:
- Buď se smíříte s tím, že o všechno přijdete a založíte si úplně nový reklamní účet.
- Anebo zůstanete u stávajícího reklamního účtu se špatným časovým pásmem.
Nemá špatné časové pásmo negativní vliv na výkon kampaní?
Nemůže to negativně ovlivnit mé reklamy? Nemá špatné časové pásmo nějaký nežádoucí vliv na vaše reklamy? Není to naopak celé úplně špatně a jediná nejlepší cesta je založení nového reklamního účtu?
Tady vás uklidním - ne, špatné časové pásmo nemá žádný negativní vliv na výkon vašich kampaní.
Kampaním je to úplně jedno, zda je nastavujete ve středoevropském časovém pásmu, pacifickém časovém pásmu, nebo v australském časovém pásmu.
Fakt je jim to úplně buřt.
Jediné, co není jedno, na kdy kampaň nastavíte. Nebylo by totiž asi úplně nejlepší spustit kampaně například v 8:00 ráno Thajského času, když u nás v Česku bude zrovna tou dobou 1:00 v noci, kdy se na soc. sítích pohybuje málo lidí.
Proto na to vždy během nastavování svých kampaní myslete a vždy si správný čas kampaní přepočítejte na aktuální český čas (Google vám v tomto rád poradí).
To pro vás bude jediné omezení a diskomfort.
Jinak ale špatné časové pásmo nemá na vámi nastavené kampaně absolutně žádný negativní vliv.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
Nechodí vám kódy z Facebooku, Business Manageru či Meta Business Suite? Ať děláte co děláte, kód vám nikdy nechce dojít? Už jste si zkoušeli i odblokovat telefonní číslo, volat na svého operátora, nebo upravovat nastavení na e-mailu, ale pořád nic nepomáhá? Pak pro vás mám skvělou zprávu! Zjistila jsem, jak to vyřešit! A ne, nová SIM karta...
Dnes za vámi přicházím s upozorněním na nejnovější chybu ze strany METY, na kterou jsem sama nedávno narazila. Pokud nastavujete placené kampaně ve Správci reklam (reklamním účtu v METĚ), nejspíš je z důvodu úspory času a zjednodušení nastavení duplikujete. Jenže to může být problém. Proč? Vše vám v tomto článku vysvětlím.
Chcete získat nové kontakty? Nové e-mailové adresy, nová telefonní čísla, nebo rovnou lidi, kteří vás přímo kontaktují? To vše je v METĚ možné. Jenže, stejně jako vše ostatní, i toto má své háčky a není to úplně tak růžové, jak se může na první pohled zdát. Ale postupně. Na všechno se společně podíváme. Pojďme tedy na to!
Byl normální všední den. Všichni mířili do práce, do školy. Všichni se chystali někam běžet. Ale vám se zastavil svět. Jakoby vše najednou zamrzlo. Nedokážete se dostat na svůj účet na Facebooku. A na e-mailu vám do obličeje svítí obyčejný e-mail "Váš účet byl zablokován. Pokud jej chcete odblokovat, musíte se odvolat."
Založili jste si nový firemní facebookový profil? Anebo už jeden máte dlouhá léta? A až teď jste si u něj všimli, že se vám v URL adresním řádku nezobrazuje například "www.facebook.com/vase-skvela-firma", ale jen nějaké podivné znaky a čísla? A chtěli byste to napravit? Tak to jste tady správně! Právě tady si společně prakticky krok za krokem...





