Založili jste si Reklamní účet v METĚ. Nebo přebíráte přístupy od někoho jiného. Každopádně jste si všimli, že je zde špatně nastaveno časové pásmo. Řeknete si: "No big deal. Tak to změním. No booože. Však o nic nejde..." Jenže ono vás to nepustí. Co teď s tím?
Co dělat se špatným časovým pásmem v META reklamním účtu?
Založili jste si Reklamní účet v METĚ. Nebo přebíráte přístupy od někoho jiného. Každopádně jste si všimli, že je zde špatně nastaveno časové pásmo. Řeknete si: "No big deal. Tak to změním. No booože. Však o nic nejde..." Jenže ono vás to nepustí. Co teď s tím?

Proč nejde změnit časové pásmo ve stávajícím reklamním účtu?
Proč tomu tak je? Proč to tak má Facebook nastaveno? Vždyť je to jen formalita, ne?!
Popravdě, upřímně, otevřeně - odpověď na tuto otázku sama netuším.
Nevím, proč to tak je.
Podle mě by přeci nemělo být nic komplikovaného ani složitého toto změnit.
Dobře, možná ne ve chvíli, když vám zrovna běží kampaně - to by je mohlo rozhodit, ale když vám nic neběží ani nejede, pak by to podle mě mělo jít naprosto jednoduše změnit v administraci.
Jenže nejde...

Musíte založit úplně nový reklamní účet
K tomu, abyste mohli změnit časové pásmo v reklamním účtu, musíte založit úplně nový reklamní účet.
Možná vás teď napadne: "No nic, tak to udělám. Nedá se nic dělat. Byl to chyba, tak ji teď napravíme. Však se nic neděje..."
Jenže ono se děje celkem hodně:
- Přijdete o veškeré současné placené kampaně.
- Přijdete o veškeré dosavadní výsledky.
- Přijdete o všechny analýzy a reporty.
- Přijdete o všechny doposud vytvořené a vybudované cílové skupiny.
- Přijdete zkrátka o všechno, co se pojilo se stávajícím reklamním účtem.
A to nechcete!

Dá se to tedy nějak vyřešit?
Má tedy tato situace nějaké řešení? Ano, má a hned dvě:
- Buď se smíříte s tím, že o všechno přijdete a založíte si úplně nový reklamní účet.
- Anebo zůstanete u stávajícího reklamního účtu se špatným časovým pásmem.
Nemá špatné časové pásmo negativní vliv na výkon kampaní?
Nemůže to negativně ovlivnit mé reklamy? Nemá špatné časové pásmo nějaký nežádoucí vliv na vaše reklamy? Není to naopak celé úplně špatně a jediná nejlepší cesta je založení nového reklamního účtu?
Tady vás uklidním - ne, špatné časové pásmo nemá žádný negativní vliv na výkon vašich kampaní.
Kampaním je to úplně jedno, zda je nastavujete ve středoevropském časovém pásmu, pacifickém časovém pásmu, nebo v australském časovém pásmu.
Fakt je jim to úplně buřt.
Jediné, co není jedno, na kdy kampaň nastavíte. Nebylo by totiž asi úplně nejlepší spustit kampaně například v 8:00 ráno Thajského času, když u nás v Česku bude zrovna tou dobou 1:00 v noci, kdy se na soc. sítích pohybuje málo lidí.
Proto na to vždy během nastavování svých kampaní myslete a vždy si správný čas kampaní přepočítejte na aktuální český čas (Google vám v tomto rád poradí).
To pro vás bude jediné omezení a diskomfort.
Jinak ale špatné časové pásmo nemá na vámi nastavené kampaně absolutně žádný negativní vliv.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
Rušíte svou firmu? Končíte s podnikáním? Zakládáte novou společnost? Chcete smazat dříve nijak nevyužitý firemní profil? Nebo jen děláte "jarní úklid? A chcete kompletně smazat svůj stávající firemní profil na Facebooku? V tomto článku vám přináším praktický návod, jak na to. Jdeme na to!
Chystáte se spravovat placené kampaně na sociálních sítích a aktuálně žijete v blahé nevědomosti. Říkáte si, že to nemůže být tak komplikované nebo složité. Věříte, že to zvládnete levou zadní. Neřešíte kdopak copak. Zkrátka se do toho chcete vrhnout po hlavě a případné problémy, zádrhely a komplikace chcete řešit až po cestě. Jenže, přece jen je...
Můžeme zacílit naši placenou reklamu na sociálních sítích na fanoušky naší konkurence? A můžeme zacílit na fanoušky konkrétní uzavřené facebookové skupiny? A můžeme cílit konkrétně na Sportovní nadšence, Firmy, hotely a rekreační zařízení, nebo třeba na Domácnosti s velkou zahradou?
Vždyť je to jenom čárka.
Vždyť je to pěknější obrázek.
Vždyť je to jen slovo.
Vždyť je to jen blbý hashtag.
Vždyť je to jen smajlík...
Často se u některých firem a klientů setkávám s očekáváním, že najmout si správce sociálních sítí znamená zbavit se kompletně všech starostí. Něco, jako kdyby si člověk najal osobního kuchaře a očekával, že mu bude vařit ty nejlepší speciality, aniž by mu ale řekl, co má rád, co nejí, nebo jestli náhodou nemá alergii na krevety. Realita...