Možná jste už o tom někdy slyšeli - když zasáhnete do nastavení reklamy na Facebooku, vyresetuje to její dosavadní výsledky a vrátí jí to do fáze učení. Co konkrétně ale resetuje fázi učení? To bude mým dnešním tématem.
3 nejčastější chyby, které děláte na sociálních sítích
V dnešní době by snad každý chtěl prorazit na sociálních sítích. Firmy, jednotlivci, influenceři, bloggeři, nebo třeba podnikatelé. Zdá se to totiž jako velice snadné. Zveřejníte pár příspěvků a je to! Možná se i vám zdá, že je to brnkačka, ale bohužel tomu tak vůbec není. Pokud chcete prorazit na sociálních sítích, čeká vás spousta práce. A když říkám spousta, myslím tím skutečně spousta. Pojďme se tedy společně podívat na 3 nejčastější chyby, které vám často kazí dosahy a úspěšnost na sociálních sítích.

1. Nepoužíváte funkce, které vám umožní zasáhnout větší publikum
V prvé řadě je chybou to, pokud nepoužíváte chytré funkce, které by vám umožnily zasáhnout větší publikum. O čem vlastně mluvím? Mezi tyto funkce patří například klasické hashtagy nebo označení polohy.
Správně nastavené hashtagy vám totiž opravdu pomohou zvýšit dosah příspěvku.
A jak používat hashtagy správně? Každý hashtag začíná symbolem #. Dále se nachází související klíčové slovo, které buď nějak souvisí s daným příspěvkem, anebo přímo s vámi. Nezapomínejte také za každým hashtagem dělat mezery.
Nějak takto: #instagram #hashtag. Používání hashtagů bez mezer není správné (#instagram#hashtag).
Označováním polohy se zase můžete přiblížit k vaší cílové skupině ve vaší lokaci. Pokud tedy máte například salon v Liberci a označujete tedy jeho polohu ve svých příspěvcích, zvýšíte si tím šance, že je uvidí vaši potenciální zákazníci nacházející se ve vaší blízkosti.

2. Přidáváte příspěvky, které jsou mimo vaši cílovou skupinu
Druhou velkou chybou na sociálních sítích bývá zveřejňování obsahu, který ale vůbec není mířený na vaši cílovou skupinu.
Ve světě sociálních sítí je spousta trendů a téměř každý den vznikají nové. Challenge, soutěže, gify, memečka, atp.
Nenechte se jimi ovšem strhnout a zveřejňujte na svém profilu opravdu jen to, co je v souladu s vaší "cílovkou". Zbytečnými pokusy o zaujetí co nejširšího publika si můžete spíše uškodit. Časem se váš dosah může snižovat a nebude zajímat ani ty lidi, kteří vás již sledují.
Myslete proto vždy na to, že zveřejňujete příspěvky hlavně pro své zákazníky, spotřebitele, případně kolegy, nikoliv pro sebe, své kamarády, nebo své děti. Proto zveřejňujte pouze to, co vaši cílovou skupinu skutečně zajímá.

3. Nejste dostatečně osobní
Ať už chcete být úspěšná firma nebo influencer, měli byste lidem jednou za čas ukázat také to, co je pod pokličkou.
Ukázat záběry z toho, jak vznikají vaše fotografie a projekty, na kterých pracujete, nebo to rovnou předvést na videu. Skvělý doplněk je vést si vlastní blog ve formě například Stories, na kterém můžete oslovit o něco širší publikum.
Nebojte se vaše fanoušky pozvat do zákulisí a ukázat jim, že i vy jste obyčejní lidi z masa a kostí. Přiblížíte se tak více vašim fanouškům a můžete tak zaujmout i ty, kteří by si vás jinak nevšimli.

Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si, co je nového
Jak ovlivňuje počasí reklamy na Facebooku
Je to jeden z faktorů, který nedokážete ovlivnit. Přitom někdy ovlivňuje vás a výsledky vašich reklam, a to nejen na soc. sítích. Počasí. Určitě už jste někdy slyšeli, že i počasí může mít vliv na výsledky vašich reklam. Ovšem jak? Do jaké míry? A jak s tím můžete do budoucna pracovat a plánovat? V tomto článku se to pokusím rozklíčovat....
Marketingový rok 2024: Připravte se už teď
Cítíte to? To už nám rok 2024 dýchá na záda. Zdá se to jako naprosto neuvěřitelné, ale už za pouhých 52 dní je tady nový rok 2024. A stejně jako jakýkoliv jiný předcházející rok, tak i ten s číslovkou 2024 přinese spoustu marketingových akcí, událostí a aktivit. Pojďme se na ně tedy s předstihem podívat, abyste se na ně mohli už teď připravit....