2. Přidáváte příspěvky, které jsou mimo vaši cílovou skupinu
Druhou velkou chybou na sociálních sítích bývá zveřejňování obsahu, který ale vůbec není mířený na vaši cílovou skupinu.
Ve světě sociálních sítí je spousta trendů a téměř každý den vznikají nové. Challenge, soutěže, gify, memečka, atp.
Nenechte se jimi ovšem strhnout a zveřejňujte na svém profilu opravdu jen to, co je v souladu s vaší "cílovkou". Zbytečnými pokusy o zaujetí co nejširšího publika si můžete spíše uškodit. Časem se váš dosah může snižovat a nebude zajímat ani ty lidi, kteří vás již sledují.
Myslete proto vždy na to, že zveřejňujete příspěvky hlavně pro své zákazníky, spotřebitele, případně kolegy, nikoliv pro sebe, své kamarády, nebo své děti. Proto zveřejňujte pouze to, co vaši cílovou skupinu skutečně zajímá.