7 tipů k zajímavějšímu obsahu na Facebooku

16.03.2017

Komunikace na Facebooku už dávno není jen o holých textových statusech. A už ani velké korporace se nedrží striktního upjatého stylu a maximální profesionality.

Lidé se chtějí na Facebooku bavit. Pobavte je proto svým obsahem a oni vám za to dají svoji přízeň. Je to jednoduché!

Zde je 7 tipů k zajímavějšímu obsahu na Facebooku:

  1. K příspěvkům vkládejte tematické fotografie, ideálně doplněné nějakým textem nebo alespoň logem. Ty tam jsou doby, kdy stačila obyčejná fotka a bylo vymalováno. A čím propracovanější infografiku vytvoříte, tím lépe.

  2. Kromě fotek pracujte i s videi. Ty jsou podle průzkumů na Facebooku nejúspěšnější, tak proč je nevyužít? Pokud vytvoříte nějaké vlastní video, budete mít obrovský úspěch!

  3. Další možností obměny obsahu jsou gify. Těch najdete na internetu celou hromadu a ještě více si jich můžete vytvořit.

  4. Čas od času použijte odkaz na svou stránku. Jedná se o další typ obsahu a opět tím svou komunikaci ozvláštníte.

  5. K odkazům přidávejte různá tlačítka. Na výběr máte například z "Rezervovat", "Další informace", "Zavolat", "Napsat zprávu" apod. Využívejte toho. Nejen, že váš obsah získá další rozměr, ale taky vybídnete fanoušky ke konkrétní akci.

  6. Občas vytvořte i událost. Nemusí se jednat čistě o nějaké setkání. Stačí vytvořit facebookovou událost třeba k chystané slevové akci, k chystanému workshopu, webináři, online kurzu apod. Opět tím ozvláštníte facebookový obsah.

  7. Pracujte s emocemi. S těmi fanouškovskými byste tedy měli pracovat pořád. Zde jsou myšleny vaše emoce. Přidejte k příspěvkům informaci, jak se zrovna cítíte, nebo vložte do obrázku emotikonu a vyvolejte tak další reakci.

Obsah na Facebooku musí být rozmanitý! Nikoho nebaví sledovat nic neříkající fotku jednu za druhou. Proto obsah neustále obměňujte.

TIP NA ZÁVĚR: Vytiskněte si tento článek (níže jej najdete také v .pdf) a při tvorbě obsahu postupujte bod po bodu. Vytvoříte tak sadu rozličných příspěvků, které budou vaše fanoušky bavit!

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Na Facebooku i na Instagramu může mít profil jak obyčejný člověk, tak i jakákoliv firma nebo společnost. V čem se tedy firemní a osobní profily liší? Proč je lepší mít pro firemní účely firemní profil? A proč vám pro vaše podnikání nestačí mít osobní profil? Pohodlně se usaďte, hned vám to prozradím.

Instagram se stal pro řadu značek a firem důležitým marketingovým kanálem. Proto spousta správců potřebuje lépe a hlavně jednodušeji plánovat příspěvky. Jak snadno naplánovat příspěvky na Instagram přímo z Facebooku? Jak zveřejnit příspěvek na Instagramu a přitom ani neopustit Facebook nebo počítač? V tomto článku vám to prozradím.