Dnes za vámi přicházím s upozorněním na nejnovější chybu ze strany METY, na kterou jsem sama nedávno narazila. Pokud nastavujete placené kampaně ve Správci reklam (reklamním účtu v METĚ), nejspíš je z důvodu úspory času a zjednodušení nastavení duplikujete. Jenže to může být problém. Proč? Vše vám v tomto článku vysvětlím.
Sexuální výchova s METOU
Viděla jsem mnohé, leč toto mě vždy překvapí. Člověk si pak připadá jako největší sexuální zvrhlík, že v tom nevidí nic špatného. Aneb věci, které META vyhodnotila jako sexuální obsah a zablokovala kvůli tomu buď mě, anebo celý firemní účet.

Bezpečnost na Facebooku, anebo přehnaná cenzura?!
Jestli mi někdo někdy bude tvrdit, že svoboda projevu je ústavou zaručena, tak mu ukážu, že na sociálních sítích toto absolutně vůbec neplatí.
Už několikrát jsem zde totiž byla zabanována.
A to ne proto, že bych zde zveřejňovala nějaký pochybný obsah. To bych ještě pochopila.
Ale proto, že mé absolutně normální a zcela nevinné příspěvky jeho slavná umělá "inteligence" vyhodnotila jako podezřelé.
A teď se možná ptáte, co tedy tak hrozného jsem na těch sítích zveřejnila, že to META vyhodnotila jako závadný obsah?
Toto:

Ano, vidíte naprosto správně. Lahev vína na Mezinárodní den odrůdy Merlot.
Jsem snad tak zkažená?!
Já nevím, jak vy, ale já za tím rozhodně nic závadného a už vůbec ne sexuálního nevidím, jak uvedl samotný Instagram:

Spíš než sexuální obsah bych za tím (když už) viděla propagaci alkoholu. Ano, to je v prostředí METY na hraně.
Ovšem toto nebyl sponzorovaný obsah. Toto byl obyčejný organický příspěvek k Mezinárodnímu dni odrůdy Merlot.
POZOR! Následující obsah je jen pro starší 18+!
Přitvrdíme!
Ovšem toto není jediná zkušenost, kdy mě Facebook zabanoval kvůli sexuálně závadnému obsahu.
Někdy v roce 2021 mě Facebook zase pro změnu zabanoval kvůli fotografii plastového okna.
(Pozor, přichází sarkasmus)

Jako možná se mu ani nedivím. Jen se podívejte na ty linie, na to detailní zpracování, na tu kvalitu.
Ufff...
Taky asi mám co dělat, abych se udržela. :-D
Teeeeď se podíváme zpátky do minulosti na tooo...
Toto ovšem nejsou případy pouze posledních let.
Pamatuju si, když jsem někdy v roce 2014 začínala se správou soc. sítí, tak tehdy proběhl celým internetem případ, kdy byl zablokován firemní účet kvůli fotografii cibule, která byla taktéž vyhodnocena jako příliš sexuální.
A jak je vidět, do dnešních dní se prakticky nic nezměnilo.
Co s tím?
Co se s tím dá dělat? Jak se tomu dá předejít?
No...
Jelikož META vyhodnocuje za sexuální obsah (pro mě) naprosto normální a asexuální obrázky, asi nic moc...
Zkrátka se na to, že se to může stát, psychicky připravte a následně to přijměte s pokorou a úsměvem na rtech.
Nic jiného nám totiž asi ani nezbývá. :-D
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
Chcete získat nové kontakty? Nové e-mailové adresy, nová telefonní čísla, nebo rovnou lidi, kteří vás přímo kontaktují? To vše je v METĚ možné. Jenže, stejně jako vše ostatní, i toto má své háčky a není to úplně tak růžové, jak se může na první pohled zdát. Ale postupně. Na všechno se společně podíváme. Pojďme tedy na to!
Byl normální všední den. Všichni mířili do práce, do školy. Všichni se chystali někam běžet. Ale vám se zastavil svět. Jakoby vše najednou zamrzlo. Nedokážete se dostat na svůj účet na Facebooku. A na e-mailu vám do obličeje svítí obyčejný e-mail "Váš účet byl zablokován. Pokud jej chcete odblokovat, musíte se odvolat."
Založili jste si nový firemní facebookový profil? Anebo už jeden máte dlouhá léta? A až teď jste si u něj všimli, že se vám v URL adresním řádku nezobrazuje například "www.facebook.com/vase-skvela-firma", ale jen nějaké podivné znaky a čísla? A chtěli byste to napravit? Tak to jste tady správně! Právě tady si společně prakticky krok za krokem...
Máte sítě. Máte kampaně. A sem tam se do nich podíváte. Zejména na ta kouzelná čísílka. Někdy rostou, jindy klesají. Někdy svými posty a kampaněmi oslovíte desítky tisíc lidí, jindy jen drobnější tisíce. Je vůbec dosah důležitý? Měli byste tuto metriku vůbec sledovat? A proč není vhodné hnát se jen za dosahy?
Správa sociálních sítí a online reklama nejsou o náhodě. Pokud jste si doteď mysleli, že pustíte jednu kampaň za 1 000 Kč měsíčně a stane se zázrak, tak vás bohužel zklamu. Pokud chcete na Facebooku prodávat, je potřeba mít v ruce jasnou strategii, která dává algoritmu dostatek dat a informací. Tím základním, co rozhoduje o výkonu kampaně, je ...





