Máte sítě. Máte kampaně. A sem tam se do nich podíváte. Zejména na ta kouzelná čísílka. Někdy rostou, jindy klesají. Někdy svými posty a kampaněmi oslovíte desítky tisíc lidí, jindy jen drobnější tisíce. Je vůbec dosah důležitý? Měli byste tuto metriku vůbec sledovat? A proč není vhodné hnát se jen za dosahy?
Sexuální výchova s METOU
Viděla jsem mnohé, leč toto mě vždy překvapí. Člověk si pak připadá jako největší sexuální zvrhlík, že v tom nevidí nic špatného. Aneb věci, které META vyhodnotila jako sexuální obsah a zablokovala kvůli tomu buď mě, anebo celý firemní účet.

Bezpečnost na Facebooku, anebo přehnaná cenzura?!
Jestli mi někdo někdy bude tvrdit, že svoboda projevu je ústavou zaručena, tak mu ukážu, že na sociálních sítích toto absolutně vůbec neplatí.
Už několikrát jsem zde totiž byla zabanována.
A to ne proto, že bych zde zveřejňovala nějaký pochybný obsah. To bych ještě pochopila.
Ale proto, že mé absolutně normální a zcela nevinné příspěvky jeho slavná umělá "inteligence" vyhodnotila jako podezřelé.
A teď se možná ptáte, co tedy tak hrozného jsem na těch sítích zveřejnila, že to META vyhodnotila jako závadný obsah?
Toto:

Ano, vidíte naprosto správně. Lahev vína na Mezinárodní den odrůdy Merlot.
Jsem snad tak zkažená?!
Já nevím, jak vy, ale já za tím rozhodně nic závadného a už vůbec ne sexuálního nevidím, jak uvedl samotný Instagram:

Spíš než sexuální obsah bych za tím (když už) viděla propagaci alkoholu. Ano, to je v prostředí METY na hraně.
Ovšem toto nebyl sponzorovaný obsah. Toto byl obyčejný organický příspěvek k Mezinárodnímu dni odrůdy Merlot.
POZOR! Následující obsah je jen pro starší 18+!
Přitvrdíme!
Ovšem toto není jediná zkušenost, kdy mě Facebook zabanoval kvůli sexuálně závadnému obsahu.
Někdy v roce 2021 mě Facebook zase pro změnu zabanoval kvůli fotografii plastového okna.
(Pozor, přichází sarkasmus)

Jako možná se mu ani nedivím. Jen se podívejte na ty linie, na to detailní zpracování, na tu kvalitu.
Ufff...
Taky asi mám co dělat, abych se udržela. :-D
Teeeeď se podíváme zpátky do minulosti na tooo...
Toto ovšem nejsou případy pouze posledních let.
Pamatuju si, když jsem někdy v roce 2014 začínala se správou soc. sítí, tak tehdy proběhl celým internetem případ, kdy byl zablokován firemní účet kvůli fotografii cibule, která byla taktéž vyhodnocena jako příliš sexuální.
A jak je vidět, do dnešních dní se prakticky nic nezměnilo.
Co s tím?
Co se s tím dá dělat? Jak se tomu dá předejít?
No...
Jelikož META vyhodnocuje za sexuální obsah (pro mě) naprosto normální a asexuální obrázky, asi nic moc...
Zkrátka se na to, že se to může stát, psychicky připravte a následně to přijměte s pokorou a úsměvem na rtech.
Nic jiného nám totiž asi ani nezbývá. :-D
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
Správa sociálních sítí a online reklama nejsou o náhodě. Pokud jste si doteď mysleli, že pustíte jednu kampaň za 1 000 Kč měsíčně a stane se zázrak, tak vás bohužel zklamu. Pokud chcete na Facebooku prodávat, je potřeba mít v ruce jasnou strategii, která dává algoritmu dostatek dat a informací. Tím základním, co rozhoduje o výkonu kampaně, je ...
V oblasti firemních soc. sítí se pohybuju už 10 let (bože, já jsem stará :-D ). A za tu dobu se tohle prostřední extrémně proměnilo. Od doby, kdy jsme si vymýšleli texty sami a stahovali si fotky jen z fotobank, přes tvorbu vlastních fotografií, až po nutnost tvoření hlavně videí a tvorbu textů s pomocí AI. Byla to divoká jízda a věřím, že ...
Přemýšlíte nad externím správcem sociálních sítí? Jak se vám s ním bude nejlépe spolupracovat?
Je léto. Většina vašich kamarádů, kolegů nebo rodinných příslušníků míří někam k vodě, k moři nebo na dovolenou. Taky byste se k nim chtěli přidat. Ale nemůžete. Musíte vymýšlet obsah na vaše sociální sítě. Jednou jste přece podnikatel/ka, tak se musíte otáčet. Nebo ne?!
Pokud mě už sledujete nějaký ten pátek, možná jste zaznamenali článek ohledně Speciální kategorie reklam u placených kampaní na soc. sítích. Zejména se to týká reklam cílící na Bydlení, Zaměstnání, Finanční produkty a Politiku. Takže pokud podnikáte například v oblasti realit, nemovitostí a bydlení, jedna z těchto speciálních kategorií reklam se...
Vlastníte firemní profil na sociálních sítích? Pak o něj určitě nechcete přijít. Ani i když nemá tisíce fanoušků, desítky tisíc reakcí a desetiletou historii, rozhodně o dosavadní práci přijít nechcete. Proto si zabezpečte svůj osobní profil. Ano, zní to divně - proč zrovna osobní profil, když se tady bavíme o tom firemním, ale má to...