Vlastníte firemní profil na sociálních sítích? Pak o něj určitě nechcete přijít. Ani i když nemá tisíce fanoušků, desítky tisíc reakcí a desetiletou historii, rozhodně o dosavadní práci přijít nechcete. Proto si zabezpečte svůj osobní profil. Ano, zní to divně - proč zrovna osobní profil, když se tady bavíme o tom firemním, ale má to...
Sexuální výchova s METOU
Viděla jsem mnohé, leč toto mě vždy překvapí. Člověk si pak připadá jako největší sexuální zvrhlík, že v tom nevidí nic špatného. Aneb věci, které META vyhodnotila jako sexuální obsah a zablokovala kvůli tomu buď mě, anebo celý firemní účet.

Bezpečnost na Facebooku, anebo přehnaná cenzura?!
Jestli mi někdo někdy bude tvrdit, že svoboda projevu je ústavou zaručena, tak mu ukážu, že na sociálních sítích toto absolutně vůbec neplatí.
Už několikrát jsem zde totiž byla zabanována.
A to ne proto, že bych zde zveřejňovala nějaký pochybný obsah. To bych ještě pochopila.
Ale proto, že mé absolutně normální a zcela nevinné příspěvky jeho slavná umělá "inteligence" vyhodnotila jako podezřelé.
A teď se možná ptáte, co tedy tak hrozného jsem na těch sítích zveřejnila, že to META vyhodnotila jako závadný obsah?
Toto:

Ano, vidíte naprosto správně. Lahev vína na Mezinárodní den odrůdy Merlot.
Jsem snad tak zkažená?!
Já nevím, jak vy, ale já za tím rozhodně nic závadného a už vůbec ne sexuálního nevidím, jak uvedl samotný Instagram:

Spíš než sexuální obsah bych za tím (když už) viděla propagaci alkoholu. Ano, to je v prostředí METY na hraně.
Ovšem toto nebyl sponzorovaný obsah. Toto byl obyčejný organický příspěvek k Mezinárodnímu dni odrůdy Merlot.
POZOR! Následující obsah je jen pro starší 18+!
Přitvrdíme!
Ovšem toto není jediná zkušenost, kdy mě Facebook zabanoval kvůli sexuálně závadnému obsahu.
Někdy v roce 2021 mě Facebook zase pro změnu zabanoval kvůli fotografii plastového okna.
(Pozor, přichází sarkasmus)

Jako možná se mu ani nedivím. Jen se podívejte na ty linie, na to detailní zpracování, na tu kvalitu.
Ufff...
Taky asi mám co dělat, abych se udržela. :-D
Teeeeď se podíváme zpátky do minulosti na tooo...
Toto ovšem nejsou případy pouze posledních let.
Pamatuju si, když jsem někdy v roce 2014 začínala se správou soc. sítí, tak tehdy proběhl celým internetem případ, kdy byl zablokován firemní účet kvůli fotografii cibule, která byla taktéž vyhodnocena jako příliš sexuální.
A jak je vidět, do dnešních dní se prakticky nic nezměnilo.
Co s tím?
Co se s tím dá dělat? Jak se tomu dá předejít?
No...
Jelikož META vyhodnocuje za sexuální obsah (pro mě) naprosto normální a asexuální obrázky, asi nic moc...
Zkrátka se na to, že se to může stát, psychicky připravte a následně to přijměte s pokorou a úsměvem na rtech.
Nic jiného nám totiž asi ani nezbývá. :-D
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
Založili jste si Reklamní účet v METĚ. Nebo přebíráte přístupy od někoho jiného. Každopádně jste si všimli, že je zde špatně nastaveno časové pásmo. Řeknete si: "No big deal. Tak to změním. No booože. Však o nic nejde..." Jenže ono vás to nepustí. Co teď s tím?
Rušíte svou firmu? Končíte s podnikáním? Zakládáte novou společnost? Chcete smazat dříve nijak nevyužitý firemní profil? Nebo jen děláte "jarní úklid? A chcete kompletně smazat svůj stávající firemní profil na Facebooku? V tomto článku vám přináším praktický návod, jak na to. Jdeme na to!
Chystáte se spravovat placené kampaně na sociálních sítích a aktuálně žijete v blahé nevědomosti. Říkáte si, že to nemůže být tak komplikované nebo složité. Věříte, že to zvládnete levou zadní. Neřešíte kdopak copak. Zkrátka se do toho chcete vrhnout po hlavě a případné problémy, zádrhely a komplikace chcete řešit až po cestě. Jenže, přece jen je...
Můžeme zacílit naši placenou reklamu na sociálních sítích na fanoušky naší konkurence? A můžeme zacílit na fanoušky konkrétní uzavřené facebookové skupiny? A můžeme cílit konkrétně na Sportovní nadšence, Firmy, hotely a rekreační zařízení, nebo třeba na Domácnosti s velkou zahradou?
Vždyť je to jenom čárka.
Vždyť je to pěknější obrázek.
Vždyť je to jen slovo.
Vždyť je to jen blbý hashtag.
Vždyť je to jen smajlík...