Kdy postovat na Instagram
Přidávání příspěvků na Instagram má svá pravidla. A to nejen z hlediska obsahu, ale i při výběru konkrétního času. Kdy nastává ten nejlepší moment pro přidání dalšího postu?
Název firemního profilu na Facebooku. Jedna z nejdůležitějších věcí v rámci firemního marketingu. Je to totiž právě název, který vidí vaši fanoušci jako první. Může odhalovat obsah vašeho profilu, přibližovat obor vašeho podnikání, anebo jednoduše odkazovat na vaši firmu. Někdy je to s názvem firemního profilu velice jednoduché - prostě to bude název firmy a hotovo. Jenže jindy to bývá trochu komplikovanější.
Dostanete ode mě úkol ► Až budete mít volnou chvilku, zasurfujte si trochu na Facebooku. Jakmile to uděláte, zjistíte, že ne vždy je název firemního profilu totožný s názvem firmy.
Například profil Krabičky shop patří společnosti PKM Trade & Services s.r.o., nebo profil Estetická medicína patří podnikatelce Ivaně Chudobové.
Rozhodně to tedy neznamená, že by firemní profil na Facebooku vždy nesl stejné jméno jako je to firemní.
O to to ale může být do budoucna komplikovanější. Nazvali jste kdysi nějak svůj firemní profil a teď chcete tento název změnit? Název firemního profilu už neodpovídá současným trendům, podobě vašeho podnikání, nebo názvu vaší firmy?
Chcete název firemního profilu změnit, ale nevíte jak a zda je to vůbec vhodné?
Začneme nejprve s tím jak.
Změnit název firemního profilu je jednoduché jako facka:
Pamatujte, že název vaší stránky by měl přesně odpovídat obsahu vaší stránky. Navíc veškeré změny názvů Facebook kontroluje a tak nedojde ke změně okamžitě.
Posuneme se k další otázce, a to, zda je změna názvu firemního profilu na Facebooku vůbec vhodná.
Sto lidí, sto chutí. Každý vám řekne asi něco jiného. Někdo bude pro změnu všemi deseti. Někdo zase proti.
Já se vám pokusím dát všeobecně platné pravidlo - název vaší stránky by měl přesně odpovídat vámi zveřejňovanému obsahu, formě a oboru podnikání, případně názvu vaší firmy.
Pokud jste tedy například změnili název společnosti, pak je jasné, že se změní také název firemního profilu.
Pokud jste se vdala a podnikáte na volné noze, například jako já, pak je to opět jasné a název firemního profilu změníte.
Pokud jste se přeorientovali do úplně jiného oboru, pak bude
opět naprosto logické, že změníte název svého firemního profilu.
Je jasné, že to zprvu bude pro vaše fanoušky matoucí. Možná vás dokonce někteří opustí, protože si váš nový název nespojí s vašim profilem a s vaší firmou. Ale pokud je k tomu skutečně dobrý důvod, popsaný výše, pak to pochopí a rozhodně to na vaše podnikání nebude mít zásadnější negativní dopad.
Jsou ovšem chvíle, kdy nemusí být změna názvu profilu tím nejrozumnějším krokem. A to v případech, kdy:
Neříkám, že vám to rozhodně nepomůže. Osudy firem jsou různé a ten váš může být taktéž. Ale rozhodně bych se ke změně názvu firemního profilu uchylovala pouze tehdy, je-li to skutečně nezbytně nutné.
Pokud to vnímáte jen jako mazaný tah, jak na zákazníky, pak to s největší pravděpodobností není ta nejlepší strategie.
Vezmu-li navíc v potaz fakt, že dlouhodobé budování důvěry se zákazníky je založeno právě na vybudovaném jméně, na dobré pověsti a pozitivní zkušenosti, nemusí být změna názvu firemního profilu, jen proto, protože proč ne, tím nejlepším podnikatelským rozhodnutím.
Stojíte před rozcestím, jak pojmenovat svůj firemní profil? Teprve si jej budete zakládat, a tak nechcete udělat chybu hned na začátku a chcete jej pojmenovat od první chvíle správně?
Pak se řiďte jedním z těchto třech pravidel:
A navíc obecně platným pravidlem je, aby název vaší stránky byl originální a dostatečně odlišný od vaší konkurence.
Přidávání příspěvků na Instagram má svá pravidla. A to nejen z hlediska obsahu, ale i při výběru konkrétního času. Kdy nastává ten nejlepší moment pro přidání dalšího postu?
Instagram může být poměrně silným nástrojem pro vizuální prezentaci značky. Jaká pravidla se u profilů vyplatí dodržovat? Na co byste neměli zapomínat? A jaká jsou základní pravidla grafiky na Instagramu? V tomto článku jsem vám sepsala vše podstatné.
Zkrátka PNO představuje pomyslné zaklínadlo mnoha majitelů firem. O co se vlastně jedná? K čemu slouží? A proč jej firmy a podnikatelé tak řeší? Já už to vím a vy to budete po přečtení tohoto článku vědět taky.