Je změna názvu firemního profilu na Facebooku vhodná?
Posuneme se k další otázce, a to, zda je změna názvu firemního profilu na Facebooku vůbec vhodná.
Sto lidí, sto chutí. Každý vám řekne asi něco jiného. Někdo bude pro změnu všemi deseti. Někdo zase proti.
Já se vám pokusím dát všeobecně platné pravidlo - název vaší stránky by měl přesně odpovídat vámi zveřejňovanému obsahu, formě a oboru podnikání, případně názvu vaší firmy.
Pokud jste tedy například změnili název společnosti, pak je jasné, že se změní také název firemního profilu.
Pokud jste se vdala a podnikáte na volné noze, například jako já, pak je to opět jasné a název firemního profilu změníte.
Pokud jste se přeorientovali do úplně jiného oboru, pak bude
opět naprosto logické, že změníte název svého firemního profilu.
Je jasné, že to zprvu bude pro vaše fanoušky matoucí. Možná vás dokonce někteří opustí, protože si váš nový název nespojí s vašim profilem a s vaší firmou. Ale pokud je k tomu skutečně dobrý důvod, popsaný výše, pak to pochopí a rozhodně to na vaše podnikání nebude mít zásadnější negativní dopad.