Měřitelné cíle byste si měli stanovit před každým nastavováním placené reklamy, a to ať už na Facebooku, na Instagramu, anebo kdekoliv jinde v online prostoru.
Než zvýšíte rozpočet, vyhodnocujte!
Jakmile tedy víte, co reklamou zamýšlíte, pak už pro vás bude velice snadné vyhodnotit, zda je reklama úspěšná či nikoliv a zda si tedy "zaslouží" zvýšení rozpočtu, anebo ji jen necháte doběhnout.
Pomocníkem pro vás může být nejen například získaný počet reakcí, prokliků na web nebo objednávek, ale také průměrná cena za tento výsledek.
Například určitě budu uvažovat o navýšení rozpočtu u reklamy, kde průměrná cena za jednu objednávku činí 15 Kč, když hodnota průměrné objednávky je 1 200 Kč. V takovém případě se jednoznačně shodneme na tom, že je taková reklama úspěšná a zaslouží si nejen zvýšení budgetu, ale také prodloužení například na další měsíc.
Pokud ale budu sbírat například pouze lajky u příspěvku, které všeobecně bývají na soc. sítích velice levné, ale přesto u mé reklamy v průměru vychází na 30 Kč/lajk, tak nejenže do takové reklamy nebudu strkat více peněz, ale ani nebudu přemýšlet nad jejím prodloužením.
Proto vždy, než se pustíte do zvyšování rozpočtu, zhodnoťte, zda má takové navýšení vůbec smysl.