Správce reklam, nyní oficiálně Meta Správce reklam, je nástroj, který slouží ke spravování vašich kampaní na Facebooku. Jakým způsobem zde můžete předat správu další osobě? Jak zde můžete přidat třeba své kolegy nebo externí agenturu?
Jak najít skvělého správce sociálních sítí?
Sociální sítě jsou jedním z největších trendů moderní doby. Můžete na nich nejen nalézt, ale hlavně oslovit stovky miliónů uživatelů z celého světa. Proto jsou dnes jedním z nejoblíbenějších marketingových prostředků.

Proč být na sociálních sítích?
Sociální sítě vám mohou pomoci analyzovat určitou skupinu lidí a podle toho propagovat vaši společnost. Pečlivě promyšlená marketingová strategie na sociálních sítích však vyžaduje velké množství času a úsilí, na které majitelé ať už těch větších, ale i menších firem nemají mnohdy dostatek času ani prostoru.
Správu vašich profilů může obstarat profesionální správce sociálních sítí
Většina z nich se proto obrací na specializované odborníky, správce sociálních sítí, kteří je této náročné, avšak nezbytné práce ušetří. Najít ovšem takového člověka není vůbec jednoduché.
Správný správce sociálních sítí je totiž člověk, který by měl ovládat mnoho rozličných dovedností.

Jaké kvality a dovednosti by měl mít správce sociálních sítí?
V prvé řadě by měl být dobrým copywriterem, tedy ovládat psaní, přičemž jeho texty musí být stoprocentně originální, čtivé, poutavé a zajímavé.
Dále by měl být kreativní, tedy nekopírovat jiné uživatele a nevymýšlet to, co již bylo vymyšleno. Zkrátka se snažit zaujmout vaše fanoušky a zákazníky novým nápadem.
Dále je na scéně grafika. Velmi podstatná část, kterou by stoprocentně měl váš správce sociálních sítí ovládat. Grafika je totiž to, co na první pohled vaše potencionální zákazníky zaujme. Přesně by měl tedy vědět, jak rozložit text a k němu doplnit fotografii, aby to bylo kompozičně správně a našemu oku to " lahodilo" .
Kromě těchto nezbytných dovedností by měl být také skvělý analytik, manažer, PPC specialista a komunitní manažer.
Správce sociálních sítí = superhrdina
Nalijme si čistého vína, na jednoho člověka je to opravdu velká nálož dovedností a sehnat takového " superhrdinu", který bude tyto všechny úkony ovládat, může být skutečně oříšek.

Hledání správce s těmito super-schopnostmi
Než někoho takového najdete, může vám to zabrat nějaký čas. Proto se mnoho majitelů firem rozhodne tuto práci alespoň částečně dělat sami.
Pokud jste se tak rozhodli i vy, existuje množství programů a aplikací, které vám mohou ušetřit čas s tvorbou a publikováním příspěvků. Je však dobré si předem hodně dobře rozmyslet, zda to skutečně zvládnete, abyste své firmě zbytečně nedělali špatnou reklamu.
Jsem vám k dispozici!
A pokud už nechcete dále hledat svého správce sociálních sítí, s klidem se obraťte na mě. Správou sociálních sítí se zabývám už od roku 2015. Postarám se vám nejen o Facebook, ale také třeba o Instagram či LinkedIn. Budu se těšit na případnou spolupráci.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si, co je nového
Jak vypnout/zapnout reklamy na Instagramu
Vypínání a zapínání reklamy představuje základní dovednost při spouštění reklamních kampaní. Teprve po zapnutí můžete s reklamou pracovat dále. Kde se tato možnost nachází pro Instagram?
Kdy je správný čas na vyhodnocení kampaně?
Vyhodnocování reklam na sociálních sítích potřebuje čas. Nejde to dělat hned po první minutě, ani třeba po jednom dni. Kdy je tedy vhodné k němu přikročit? Po týdnu? Po dvou týdnech? Po měsíci? A kdo nebo co o tom rozhoduje?