Jak najít skvělého správce sociálních sítí?

29.07.2021

Sociální sítě jsou jedním z největších trendů moderní doby. Můžete na nich nejen nalézt, ale hlavně oslovit stovky miliónů uživatelů z celého světa. Proto jsou dnes jedním z nejoblíbenějších marketingových prostředků. 

Proč být na sociálních sítích?

Sociální sítě vám mohou pomoci analyzovat určitou skupinu lidí a podle toho propagovat vaši společnost. Pečlivě promyšlená marketingová strategie na sociálních sítích však vyžaduje velké množství času a úsilí, na které majitelé ať už těch větších, ale i menších firem nemají mnohdy dostatek času ani prostoru. 

Správu vašich profilů může obstarat profesionální správce sociálních sítí

Většina z nich se proto obrací na specializované odborníky, správce sociálních sítí, kteří je této náročné, avšak nezbytné práce ušetří. Najít ovšem takového člověka není vůbec jednoduché.

Správný správce sociálních sítí je totiž člověk, který by měl ovládat mnoho rozličných dovedností. 

Jaké kvality a dovednosti by měl mít správce sociálních sítí?

V prvé řadě by měl být dobrým copywriterem, tedy ovládat psaní, přičemž jeho texty musí být stoprocentně originální, čtivé, poutavé a zajímavé

Dále by měl být kreativní, tedy nekopírovat jiné uživatele a nevymýšlet to, co již bylo vymyšleno. Zkrátka se snažit zaujmout vaše fanoušky a zákazníky novým nápadem

Dále je na scéně grafika. Velmi podstatná část, kterou by stoprocentně měl váš správce sociálních sítí ovládat. Grafika je totiž to, co na první pohled vaše potencionální zákazníky zaujme. Přesně by měl tedy vědět, jak rozložit text a k němu doplnit fotografii, aby to bylo kompozičně správně a našemu oku to " lahodilo" . 

Kromě těchto nezbytných dovedností by měl být také skvělý analytik, manažer, PPC specialista a komunitní manažer

Správce sociálních sítí = superhrdina

Nalijme si čistého vína, na jednoho člověka je to opravdu velká nálož dovedností a sehnat takového " superhrdinu", který bude tyto všechny úkony ovládat, může být skutečně oříšek.

Hledání správce s těmito super-schopnostmi

Než někoho takového najdete, může vám to zabrat nějaký čas. Proto se mnoho majitelů firem rozhodne tuto práci alespoň částečně dělat sami. 

Pokud jste se tak rozhodli i vy, existuje množství programů a aplikací, které vám mohou ušetřit čas s tvorbou a publikováním příspěvků. Je však dobré si předem hodně dobře rozmyslet, zda to skutečně zvládnete, abyste své firmě zbytečně nedělali špatnou reklamu.

Jsem vám k dispozici!

A pokud už nechcete dále hledat svého správce sociálních sítí, s klidem se obraťte na mě. Správou sociálních sítí se zabývám už od roku 2015. Postarám se vám nejen o Facebook, ale také třeba o Instagram či LinkedIn. Budu se těšit na případnou spolupráci.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Na Facebooku i na Instagramu může mít profil jak obyčejný člověk, tak i jakákoliv firma nebo společnost. V čem se tedy firemní a osobní profily liší? Proč je lepší mít pro firemní účely firemní profil? A proč vám pro vaše podnikání nestačí mít osobní profil? Pohodlně se usaďte, hned vám to prozradím.

Instagram se stal pro řadu značek a firem důležitým marketingovým kanálem. Proto spousta správců potřebuje lépe a hlavně jednodušeji plánovat příspěvky. Jak snadno naplánovat příspěvky na Instagram přímo z Facebooku? Jak zveřejnit příspěvek na Instagramu a přitom ani neopustit Facebook nebo počítač? V tomto článku vám to prozradím.