Máte sítě. Máte kampaně. A sem tam se do nich podíváte. Zejména na ta kouzelná čísílka. Někdy rostou, jindy klesají. Někdy svými posty a kampaněmi oslovíte desítky tisíc lidí, jindy jen drobnější tisíce. Je vůbec dosah důležitý? Měli byste tuto metriku vůbec sledovat? A proč není vhodné hnát se jen za dosahy?
Jak se dostanete do Správce reklam a k čemu je to dobré?
Chcete se dostat na sociálních sítích dál? Už vám nestačí obyčejná propagace příspěvků a postování novinek na vaší zdi? Chcete posunout svůj firemní marketing zase o level výš? Pak k tomu nutně budete potřebovat Správce reklam. Bez něj se nepohnete dál. Jenže, jak se na něj dostanete? Co to vlastně je? A k čemu vám to bude dobré? Přesně na to se podíváme právě teď v tomto článku.
Co je Správce reklam na Facebooku?
Nejprve začneme tím, co to vlastně ten Správce reklam je.
Správce reklam je Reklamní účet na Facebooku. Je založen paralelně vedle vašeho firemního profilu. Nikdo, kromě vás, do něj nemá přístup a nikdo, kromě vás do něj nevidí.
A právě ve Správci reklam se nastavují pokročilejší formy reklamy, jako jsou propagace profilu, propagace webové stránky, remarketing, prodejní kampaně a další.
Jak se dostanete do Správce reklam?
Jak se do něj dostanete? Cest je několik:
- Přes Centrum reklam na vašem firemním profilu.
- Přes Business Managera.
- Přes šipku nahoře vpravo u vašeho profilu a zde možnost úplně dole Reklamy.
Jak zjistíte, že jste ve Správci reklam správně? Pokud před sebou vidíte šedou tabulku s rozepsanými propagacemi například příspěvků. Bude to vypadat nějak takto:

K čemu je vám Správce reklam dobrý?
A k čemu je vám to vlastně dobré? Proč byste měli vědět, jak se dostat do Správce reklam a že vůbec něco takového existuje?
Právě ve Správci reklam totiž můžete nastavovat pokročilé formy placené reklamy na Facebooku, Instagramu a Messengeru. Pomocí toho zeleného tlačítka Vytvořit (vizte výše) můžete vytvořit například propagaci facebookového profilu, propagaci webové stránky, konverzní kampaň, remarketing, ale také třeba starou známou propagaci příspěvků.
Proto je to tak důležité a proto byste neměli Správce reklam přehlížet.
Pokud jste ve Správci reklam doposud ještě nikdy nebyli, s radostí vás do něj zvu. Proklikejte se zeleným tlačítkem Vytvořit, podívejte se, jaké možnosti se tady pro vás skrývají a nebojte se začít vytvářet pokročilejší a komplexnější formy reklamy. Vyplatí se to!
Výpis článků, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si, co je nového
Jak konečně nakopnout prodeje přes Facebook?
Správa sociálních sítí a online reklama nejsou o náhodě. Pokud jste si doteď mysleli, že pustíte jednu kampaň za 1 000 Kč měsíčně a stane se zázrak, tak vás bohužel zklamu. Pokud chcete na Facebooku prodávat, je potřeba mít v ruce jasnou strategii, která dává algoritmu dostatek dat a informací. Tím základním, co rozhoduje o výkonu kampaně, je ...
V oblasti firemních soc. sítí se pohybuju už 10 let (bože, já jsem stará :-D ). A za tu dobu se tohle prostřední extrémně proměnilo. Od doby, kdy jsme si vymýšleli texty sami a stahovali si fotky jen z fotobank, přes tvorbu vlastních fotografií, až po nutnost tvoření hlavně videí a tvorbu textů s pomocí AI. Byla to divoká jízda a věřím, že ...