Praktický návod, jak přidat příspěvek na Instagram z počítače

16.07.2020

Stejně jako Facebook, stává se i Instagram nepostradatelnou součástí každodenního života. Obrázky, videa, návody nebo také vhodné místo pro propagaci vašeho výrobku - to je Instagram. To, že se na této oblíbené platformě dá vytvářet nejrůznější obsah, a dokonce tak i vydělávat, už víte. Jak ale přidávat na tuto platformu příspěvky i z počítače? To se dozvíte právě zde.

Pokud se i vy chcete ponořit do virtuálního světa Instagramu a přispět svou troškou obsahu do mlýna internetu, pokračujte ve čtení. Přináším vám totiž jednoduchý návod, jak přidat příspěvek na Instagram z počítače.

Co je to Instagram

Aplikace se stále rostoucím potenciálem, který je snad nezastavitelný. Žádné zbytečné statusy, jen fotky či "příběhy", které zmizí po 24 hodinách. Instagram. A v posledních letech se stále více dostává do obliby i podnikatelům

Firmy zde mohou nabízet skrze příspěvky své produkty a služby a oslovovat tak širokou škálu potencionálních zákazníků.

Instagram a počítače? Žádní velcí kamarádi!

A tato oblíbená sociální síť se postupně přesouvá i na počítač. Přesto je stále funkce přidávání příspěvků na tuto platformu přes PC pro mnohé relativní novinkou. Jak tedy přidávat příspěvky na Instagram přes PC

Existuje několik způsobů, jak vložit příspěvek na Instagram přes počítač. Pojďme si společně některé z nich představit.

1. Počítač v režimu telefonu

Nejjednodušším a uživatelsky nejpřívětivějším způsobem, jak přidat příspěvek na Instagram, je přepnout kartu v internetovém prohlížeči do "mobilní verze". Získáte tak veškeré funkce, které počítač z této původně mobilní aplikace nezobrazuje. 

Donedávna bylo přepnutí do tohoto rozlišení jediným způsobem, jak komunikovat přes Instagram i na PC. Jak tedy přepnete váš internetový prohlížeč do mobilního režimu?

1) Klikněte na klávesu F12 v horní části vaší klávesnice. V pravé části obrazovky se vám zobrazí vývojářský panel.

2) Stlačte najednou klávesy ctrl+shift+M. Tak zapnete mobilní režim Instagramu na svém počítači.

3) Následně stiskněte klávesu F5, díky které stránku aktualizujete. Váš kurzor se změní v malou černou tečku, která symbolizuje "prst" na dotykovém telefonu.

4) V dolní části mobilní verze se vám zobrazí malé plus, skrze které budete přidávat příspěvky.

Tento postup má také tu výhodu, že funguje v několika prohlížečích, ať už se jedná o klasický Google Chrome, Microsoft Edge nebo Mozilla Firefox. V prohlížeči Safari funguje opět přes vývojářské menu.

Můžete si navíc nastavit mobilní rozhraní, na které jste zvyklí, tedy telefon, který vlastníte. Stačí kliknout na nápis "Responsive". Vybírat můžete z nejrůznějších typů iPhonů či z operačního systému Android.

Tablet

Pokud zamýšlíte vložit příspěvek z dotykového tabletu, nemusíte si hlavu s přepínáním do mobilního režimu vůbec lámat. Možnost vkládat příspěvky se vám nabídne sama, a to opět v podobě malého kolečka v dolní části vaší obrazovky.

2. Stažení aplikace do počítače

Instagram v posledních letech přidal také možnost stažení aplikace do vašeho počítače. Ještě donedávna tato počítačová aplikace neobsahovala možnost vložení příspěvku, nyní je však i tato vychytávka součástí aplikace. Stáhnout si ji můžete v iStoru (pokud vlastníte produkty od Applu) či v Microsoft Storu. Aplikace je zcela zdarma.

Jak přidat příspěvek a upravit ho

  1. Kliknete na ikonku "+" v aplikaci.
  2. Po otevření složek najdete fotografii, kterou chcete vložit, kliknete na ni a dáte "vybrat". Fotografie se vám otevře v aplikaci.
  3. Nyní máte 2 možnosti - použít některý z velkého množství přednastavených filtrů, nebo si fotku upravit sami.
    Pro začátečníky je dobré použít některý z filtrů, dbejte však na to, abyste použitím filtru nezhoršili kvalitu fotografie. Pokud se rozhodnete pro vlastní úpravu vaší fotografie, stačí pouze lehká úprava jasu či zvýraznění některých z barev.

Tip: Než budete chtít příspěvek (obrázek, fotku nebo video) přidat na Instagram, je dobré mít takový příspěvek uložený na ploše. Jednoduše někde, kde ho lehce najdete.

Po úpravě fotografie můžete k příspěvku přidat krátký popisek či hashtagy, díky kterým se váš příspěvek dostane k více lidem. 

Můžete také přidat lokaci. Pokud tak například chcete propagovat vlastní restauraci, můžete přidat lokalitu, ve které se váš podnik nachází. Pro zveřejnění příspěvku už jen stačí kliknout na "sdílet" a plně se ponořit do světa Instagramu.

3. Sdílení skrze Facebook

Jedním z nejrychlejších způsobů je možnost sdílení příspěvku skrze váš Facebookový profil. Stačí si propojit Facebook s Instagramem a v kolonce "sdílení" zaškrtnout Instagram. Na druhou stranu ale pamatujte, že není úplně vhodné zveřejňovat stejný obsah z Facebooku i na Instagramu. Proč? To se dozvíte v tomto článku.

4. Gramblr

Další možností, která je však o něco méně bezpečná, je softwarová aplikace Gramblr. Tento způsob přidávání příspěvků skrze PC doporučuji o něco méně, protože je méně bezpečný než ty ostatní. Jednoduše je tu jistá pravděpodobnost zneužití vašich osobních údajů.

5. Profesionální nástroje

Nakonec zde nemohu nezmínit profesionální nástroje pro zveřejňování příspěvků na vašich firemních sociálních sítích. Ať už je to AgorapulseHootsuiteSprout Social či Postfity. Nástrojů pro správu soc. sítí je bezpočet. Proto si vyberte takový, který vám nejvíce vyhovuje. 

Obrovskou výhodou těchto nástrojů je to, že zde můžete své příspěvky naplánovat dopředu, a pak na to nemusíte pořád myslet nebo se o to starat.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Máte reklamu na sociálních sítích, ve vyhledávačích a třeba i v tištěných médiích? Slastně si mnete ruce, jak vám to všechno krásně šlape a funguje? "Vždyť nám přeci rostou prodeje?!" Bohužel ale pouze množství objednávek není ukazatelem toho, jestli vám reklama funguje či nikoliv. Proč tomu tak je? A podle čeho se tedy řídit? Na to se vám...

Název firemního profilu na Facebooku. Jedna z nejdůležitějších věcí v rámci firemního marketingu. Je to totiž právě název, který vidí vaši fanoušci jako první. Může odhalovat obsah vašeho profilu, přibližovat obor vašeho podnikání, anebo jednoduše odkazovat na vaši firmu. Někdy je to s názvem firemního profilu velice jednoduché - prostě to bude ...

Často se setkávám s otázkou, zda je Facebook, či všeobecně sociální sítě, pro firmy zdarma? V první chvíli se nad tím člověk pousměje a odpoví si, že samozřejmě ano, firemní profil na Facebooku nic nestojí a může jej zde mít každý - od malého podnikatele až po nadnárodní giganty.