Odkud pochází vaši fanoušci?

27.12.2018

Pokud jste malá místní firmička, která cílí jen na lidi z nejbližšího okolí, pak vás nejspíš nebude zajímat, odkud vaši fanoušci jsou. Vy to totiž přesně víte. A možná dokonce všechny vaše fanoušky na sociálních sítích osobně znáte. Pokud jste ale velká, dokonce třeba nadnárodní firma, pak může hrát původ vašich fanoušků obrovskou roli. Pojďte tedy spolu se mnou zjistit, odkud vaši fanoušci jsou.

Odkud pochází vaši fanoušci? 

Zjistit, z jakých měst pochází vaši fanoušci, je velice jednoduché. Vejděte na svůj firemní profil, klikněte nahoře v liště na "Přehledy" a v levém menu vyberte možnost "Lidé".

Zde se kromě původu vašich fanoušků dozvíte také o jazyce, jakým vaši fanoušci hovoří nejčastěji, a o věkovém složení vašich fanoušků.

K čemu jsou dobré tyto informace?

K čemu vám takové informace jsou?

  1. Můžete vytvořit příspěvky přímo vašim fanouškům na míru. Například přidávat fotografie z daného města, události konající se na daném místě nebo tvořit text příspěvků v jazyce, jakému vaši fanoušci rozumí.
  2. Můžete vytvořit konkrétní cílenou reklamu na fanoušky vašeho profilu.
  3. Můžete zacílit i vaše neplacené příspěvky jen na lidi z určitého města.
  4. Můžete vytvořit speciální marketingové akce určené pouze fanouškům z daného města.

Můžete zkrátka více pracovat s tím, kdo vaši fanoušci jsou a odkud pochází. Díky tomu je lépe oslovíte a více se jim svým obsahem přiblížíte. Bylo by přece zbytečné zveřejňovat příspěvky například z Brna, pokud v Brně žádné fanoušky nemáte. Proto se snažte zveřejňovat takový obsah, jaký vaše fanoušky skutečně zajímá a je pro ně přínosný.

Tahák pro tvorbu placené reklamy

Zároveň jsou tyto informace o vašich fanoušcích skvělým tahákem pro tvorbu placené reklamy. Stačí se podívat, odkud vaši fanoušci pochází a na daná města či místa následně zacílit reklamu. Budete tak mít velkou šanci, že oslovíte skutečně ty lidi, které vaše reklama zajímá.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Firmy dnes často investují nemalé částky měsíčně do online reklamy. Facebook a Instagram jim přivádějí návštěvníky na web, statistiky ukazují tisíce prokliků měsíčně a kampaně se na první pohled tváří úspěšně. Přesto se prodeje nehýbou, poptávky nepřibývají a návratnost investic zůstává za očekáváním.

Vánoce. Marketing. Placené kampaně. Určitě teď do nich tečou největší budgety z celého roku. Je přece peak sezóny. Musí se toho pořádně využít. Lidé teď přece nejvíce nakupují. A pak mezi svátky kampaně úplně vypneme a budeme si užívat ticho, pohodu a klid. Ale je to skutečně ta nejlepší možná strategie?! Přináším vám malé zamyšlení.

Nastavili jste si placené kampaně v METĚ. Očekávali jste, že si bude META strhávat nějaké peníze z vaší karty. Jenže teď je to mnohem více, než s čím jste prapůvodně počítali. V čem je problém? Co se stalo? A proč si META od vás stahuje mnohem více peněz, než jste si původně propočítali?