V každém článku je dobré zaměřit se vždy na jedno téma. Není dobré odebíhat od tématu, nebo text natahovat takzvanou omáčkou, která pro čtenáře nemá žádnou hodnotu a jen ho zdržuje. Pokud chcete v daném článku odbočit, zvažte, zda není lepší tyto informace vložit do nového článku a uvézt pouze odkaz. Pokud to jde, určitě tuto možnost využijte. Platí a platit bude, že obsah je král. Pokud tvorbě obsahu věnujete dostatek času, určitě se vám to vrátí v podobně návštěvnosti.
Dobrá struktura a formátování textu
Důležitá je také struktura a formátování obsahu. Dobře formátovaný obsah se uživatelům lépe čte a vyhledávače ho mají raději. Vhodně využívejte tučná slova, kurzívu, nadpisy, odkazy, obrázky, odstavce, tabulky, odrážky a podobně.
Vždy se zaměřte na to, aby byl text dobře čitelný a budil důvěru. Mějte také na paměti, že všeho moc škodí a nejlepší je zlatá střední cesta. Přeformátovaný text může působit komicky a nedůvěryhodně. Vyvarujte se používání mnoho odstínů barev nebo fontů.
Pro vyhledávače je velmi důležité správně dodržovat zásady pro používání nadpisů. Vždy začínejte nadpisem h1, který by měl být na stránce pouze jeden. V nadpisu h1 použijte klíčové slovo shodné s tématikou webové stránky. Vhodný obsah h1 je například věta shrnující, čím se webová stránka zabývá. Následují nadpisy h2, h3 a tak dále. I hluboký podnadpis h7 se počítá, ale musíme k němu dojít postupně, bez přeskakování.