Proč je plánování speciálních akcí dopředu důležité?
Popíšu vám tento problém z profesionálního hlediska.
Vezměte si, že vás napadne námět na zajímavou akci, slevu či soutěž. Ať už na Vánoce, Valentýna, léto, Halloween... Předáte jej nějakému specialistovi, řekněme mně, tedy správci sociálních sítí. Většina správců je sice zaneprázdněná na týdny dopředu, ale dobře, vím, jak moc je to důležité, a tak tento nápad zpracuji prioritně v extrémně rychlém čase. Ovšem co tím získáme? Rychle zplichtěný nápad, který není domyšlený, ani pořádně propracovaný. Jen zkrátka, aby byl...
A teď si to vezmeme ze správného úhlu pohledu, jak by to mělo vypadat:
Už například v září začnete promýšlet vánoční akci. Své nápady představíte rodině, přátelům, zaměstnancům, správci sociálních sítí... Ti všichni vám je okomentují a dají vám k nim svou zpětnou vazbu. Tu v klidu zapracujete a pořádně nápad ještě dopilujete.
Promyšlený koncept zadáte grafikovi a kreativci, například onomu správci sociálních sítí. Ti nápad zpracují kreativně, například hned v několika variantách. Následně jej i oni vypilují k dokonalosti.
A nakonec, třeba o dva měsíce později, tedy 1. listopadu, je zveřejněna naprosto bezvadná akce, sleva či soutěž, která bude mít šmrnc, bude naprosto perfektně zpracovaná po grafické i kreativní stránce, bude promyšlená, bude fanoušky bavit, bude se jim líbit, budou ji sdílet, bude úspěšná.