Co se stane, pokud na tuto zprávu neodpovím?
Co to znamená pro vás? Prakticky nic. Považujte tuto zprávu jako reklamní newsletter či jakoukoliv jinou formu reklamy.
Jak reagujete, když vám do schránky přistane newsletter? Hodíte jej do spamu, ignorujete jej, rozkliknete si jej, anebo nakoupíte? Naprosto stejně můžete reagovat i v tomto případě.
Vy nikomu volat nemusíte, ani nemusíte nic řešit, ani se nemusíte o nic strachovat. Toto považujte čistě jen jako reklamu ze strany Facebooku.
Pokud jste zvědaví, samozřejmě se s podporou Facebooku můžete
spojit. V tom vám nikdo bránit nebude a určitě tím nic nezkazíte. Za sebe to ale nevidím vůbec jako nutné.
Sama jsem již několikrát s podporou Facebooku telefonicky hovořila a vždy to bylo spíše o představení možností reklamy na Facebooku, než o nějakých skutečně podstatných a relevantních radách.
Je to ale logické - představte si to množství lidí a markeťáků, kteří by museli ve Facebooku pracovat, aby byli schopni, jak píšou ve své zprávě, vytvořit unikátní marketingové plány pro všechny firmy, které osloví, a to nejen ty české, ale po celém světě. Za mě nepředstavitelné.
Takže je to spíše jen na Vás.