Správce reklam, nyní oficiálně Meta Správce reklam, je nástroj, který slouží ke spravování vašich kampaní na Facebooku. Jakým způsobem zde můžete předat správu další osobě? Jak zde můžete přidat třeba své kolegy nebo externí agenturu?
Propojte facebookový profil s twitterovým
Věděli jste, že nemusíte přidávat příspěvky zvlášť na Facebook a zvlášť na Twitter? Oba profily totiž můžete velice jednoduše propojit. Slibuji, že to zvládne každý. A to v šesti krocích. Pojďme na to!
1. Vstupte na svůj osobní facebookový profil.
2. Klikněte vpravo nahoře na šipku.

3. Vyberte možnost "Nastavení".

4. Přejděte do kategorie "Veřejné příspěvky".

5. Klikněte na sedmou funkcionalitu "Twitter".
6. Propojte váš osobní nebo pracovní facebookový profil s tím twitterovým.

Jednoduché, rychlé a účinné. Už nebudete muset řešit, zda máte na twitteru nějaké příspěvky. Už se vám tam samy budou zveřejňovat z Facebooku. Propojit můžete tímto způsobem nejenom vaše soukromé profily, ale také ty firemní.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si, co je nového
Jak vypnout/zapnout reklamy na Instagramu
Vypínání a zapínání reklamy představuje základní dovednost při spouštění reklamních kampaní. Teprve po zapnutí můžete s reklamou pracovat dále. Kde se tato možnost nachází pro Instagram?
Kdy je správný čas na vyhodnocení kampaně?
Vyhodnocování reklam na sociálních sítích potřebuje čas. Nejde to dělat hned po první minutě, ani třeba po jednom dni. Kdy je tedy vhodné k němu přikročit? Po týdnu? Po dvou týdnech? Po měsíci? A kdo nebo co o tom rozhoduje?