Vlastníte firemní profil na sociálních sítích? Pak o něj určitě nechcete přijít. Ani i když nemá tisíce fanoušků, desítky tisíc reakcí a desetiletou historii, rozhodně o dosavadní práci přijít nechcete. Proto si zabezpečte svůj osobní profil. Ano, zní to divně - proč zrovna osobní profil, když se tady bavíme o tom firemním, ale má to...
Praktický návod: Jak nastavit platby na Facebooku?
Na Facebooku je potřeba si mimo jiného i správně nastavit platby. Jak na to? Jak si správně nastavit platby za reklamy na Facebooku? A proč je to vlastně nezbytné? Čtěte dále a vše se dozvíte.
Proč je potřeba si platby na Facebooku nastavit správně
Nastavení plateb je na Facebooku mimořádně důležité zejména kvůli placení firemní inzerce. Neúspěšná platba totiž může vyvolat pozastavení reklamy a v konečném důsledku také zhoršení výsledků. Reklama jednoduše přestane fungovat, dokud se vám nepodaří váš problém vyřešit.
Proč se reklamy na Facebooku nezaplatily?
Obvyklým důvodem, proč se vám reklamy na Facebooku nezaplatí, je limit na některých kreditních kartách. Částku je potřeba změnit, aby odpovídala výši sumy, která se bude účtovat za jednu transakci. Při snížení se změna projeví okamžitě, u zvýšení může změna trvat.
Důvodem pro selhání platby za vaši facebookovou reklamu však může být kromě nevhodně nastavených limitů také nedostatek finančních prostředků na vaší kreditní nebo debetní kartě či problém se zpracováním nebo ověřením karty.
Příčinou potíží dále mohou být i nesprávné údaje o bankovním účtu.
Jak na optimální nastavení plateb na Facebooku
Vstupte do Business Manageru/Správce reklam.
Klikněte nahoře v levé části na symbol tří čárek.

V menu zvolte možnost Vyúčtování.

Na nové stránce klikněte nahoře v pravé části na položku "Nastavení plateb".

V této části je možné libovolně upravovat, jakým způsobem vám Facebook bude vyúčtovávat peníze.
V prvé řadě je zde možné zadat, kdy bude síť prostředky strhávat. Nastavit si můžete několik možností, například každý poslední den v měsíci, případně po dosažení částky 5 000 Kč.
Dále je zde možné definovat, z jaké platební karty se budou peníze strhávat či které fakturační údaje budou na faktuře od Facebooku.
Pár slov závěrem
Správné nastavení plateb vám významně ovlivní výkonnost vašich reklam na Facebooku, a tím v konečném důsledku i úspěšnost vašeho podnikání. Vždy si proto ověřte, že je máte nastavené tak, jak potřebujete. Hlavně si pohlídejte dostatek prostředků na platební kartě a nastavené limity na kartě.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
Založili jste si Reklamní účet v METĚ. Nebo přebíráte přístupy od někoho jiného. Každopádně jste si všimli, že je zde špatně nastaveno časové pásmo. Řeknete si: "No big deal. Tak to změním. No booože. Však o nic nejde..." Jenže ono vás to nepustí. Co teď s tím?
Rušíte svou firmu? Končíte s podnikáním? Zakládáte novou společnost? Chcete smazat dříve nijak nevyužitý firemní profil? Nebo jen děláte "jarní úklid? A chcete kompletně smazat svůj stávající firemní profil na Facebooku? V tomto článku vám přináším praktický návod, jak na to. Jdeme na to!
Co rozhodně NEDĚLAT, když spravujete nebo budete spravovat placené kampaně na soc. sítích?
Chystáte se spravovat placené kampaně na sociálních sítích a aktuálně žijete v blahé nevědomosti. Říkáte si, že to nemůže být tak komplikované nebo složité. Věříte, že to zvládnete levou zadní. Neřešíte kdopak copak. Zkrátka se do toho chcete vrhnout po hlavě a případné problémy, zádrhely a komplikace chcete řešit až po cestě. Jenže, přece jen je...
Můžeme zacílit naši placenou reklamu na sociálních sítích na fanoušky naší konkurence? A můžeme zacílit na fanoušky konkrétní uzavřené facebookové skupiny? A můžeme cílit konkrétně na Sportovní nadšence, Firmy, hotely a rekreační zařízení, nebo třeba na Domácnosti s velkou zahradou?
Vždyť je to jenom čárka.
Vždyť je to pěknější obrázek.
Vždyť je to jen slovo.
Vždyť je to jen blbý hashtag.
Vždyť je to jen smajlík...