Pozor! Na firemní LinkedIn nemůžete přidávat příspěvky z mobilu!

23.08.2018

Všichni ho máme neustále při sobě. Někteří se do něj dívají klidně několik hodin denně. Pouštíme si na něm filmy, seriály, hudbu, hrajeme na něm hry, bavíme se s přáteli. Mobilní telefon se stal naprostou samozřejmostí našich životů. Už nikomu nepřijde divné vyfotit nějaký určitý okamžik a zveřejnit jej do pár sekund na sociálních sítích. Pokud jste takto zvyklí postovat také na firemních profilech, budete teď možná nemile překvapení - zveřejňovat příspěvky na firemním LinkedIn profilu lze pouze ze stolního počítače nebo laptopu! Nikoliv z mobilu!

Zveřejnění příspěvků na firemním LinkedIn z mobilu

Ano, pro mnohé je to teď překvapení, pro jiné šok, pro ten zbytek možná jen fáma, kterou "jsem si beztak vymyslela". Ale skutečně je to pravda! Sama jsem byla hodně překvapená, když jsem chtěla firemním jménem zveřejnit na firemní profil příspěvek. Prostě to nešlo.

Na LinkedIn můžete zveřejňovat příspěvky z mobilu pouze sami za sebe

Můžete zde sice zveřejňovat příspěvky svým jménem a na svůj osobní profil, nikoliv však na firemní profil jménem dané firmy. To je obrovský problém! 

Zde je oficiální vyjádření LinkedInu:

"Bohužel schopnost spravovat firemní stránky prostřednictvím mobilního zařízení není v současné době k dispozici... Stále ale můžete upravovat svou firemní stránku prostřednictvím stolního nebo přenosného počítače."

Zdroj: https://www.linkedin.com/help/linkedin/forum/question/580644/how-do-i-manage-a-company-page-through-linkedin-app-?lang=en

Pokud jste si tedy plánovali, že třeba někde na chalupě, na výletě, na dovolené či zkrátka mimo domov vložíte příspěvek na firemní profil na LinkedInu z mobilu, tak vás teď musím zklamat.

Jak úspěšně vkládat firemní obsah na LinkedIn?

V tuto chvíli nám tedy nezbývá nic jiného, než mít s sebou neustále počítač a obsah na LinkedIn vkládat na něm. Nebo ne?

Existují naštěstí nástroje, prostřednictvím kterých si můžete zveřejnění příspěvků na LinkedIn dopředu naplánovat. Jedná se například o Buffer, Hootsuite, Sprout Social, Postcron nebo můj osobní favorit, který také používám, Postify. Díky těmto nástrojům si můžete zveřejnění příspěvků na LinkedIn naplánovat stejně jednoduše a efektivně, jako například na Facebook (tomu jsem se mimochodem věnovala v předchozím článku).

Zdroje:

https://www.linkedin.com/help/linkedin/forum/question/580644/how-do-i-manage-a-company-page-through-linkedin-app-?lang=en

https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/32620/company-pages-on-mobile?lang=en

https://www.quora.com/Is-there-are-way-to-manage-LinkedIn-company-pages-from-a-mobile-device

https://www.edigitalagency.com.au/linkedin/post-linkedin-business-page-mobile-phone/ 

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Abyste mohli plně využívat možností Facebook Business Manageru a prostřednictvím placené reklamy zde oslovovat své potencionální zákazníky, je třeba mít fungující reklamní účet. To je naprostý základ. Často se ovšem stává, že facebookoví administrátoři reklamní účet zablokují. A věřte mi, že stát se to může i vám. V takové chvíli ale není potřeba...

Jste v situaci, kdy potřebujete sehnat nové zaměstnance a chcete využít sílu Facebooku? Facebook je sociální síť, kterou tvoří více než dvě miliardy uživatelů. Mimo komunikaci a sdílení příspěvků ovšem může sloužit také jako tržiště či burza práce.

V dnešním článku se opět vrátím do oblasti placené reklamy na Facebooku. Je to totiž jeden z nejúčinnějších a nejvyužívanějších nástrojů většiny českých firem. Ať už využíváte propagace příspěvků, sponzoringu facebookového profilu, podpory svých produktů, anebo propagace svých webových stránek.