Tipů a rad, jak spravovat facebookový profil co nejlépe, najdete na internetu nespočet. I když by měl být profil
originální a zcela odlišný od ostatních, existuje pár pravidel, která by se měla dodržovat napříč všemi stránkami i sociálními sítěmi. Zeptala jsem se proto mých kamarádek, správkyň sociálních sítí, jaké prohřešky správců sociálních sítí by vypíchly. A zde je jejich odpověď.
Facebook není jen o zábavě
A začneme hned závažným problémem v české společnosti. Upozorňuje na něj Lucie Kocurová: "Jako největší problém vnímám to, že majitelé firem si mnohdy neuvědomují sílu Facebooku, a tak na něho nekladou takový důraz." S tím nemůžu než souhlasit.
Facebook je sice stále sociální sítí, která má propojovat a bavit lidi, ale možnosti pro firmy jsou zde více než bohaté. Můžete zde velice jednoduše oslovit svou cílovou skupinu, a to třeba za poloviční rozpočet než u jiných možností.
"Často stačí malá investice, která se mnohonásobně klientovi vrátí. Kromě toho správci sociálních sítí někdy neumí zvolit správnou komunikaci se svými fanoušky a pak není divu, že se výsledky nedostavují," dodává Lucie Kocurová.