Funkce záložky "Obchod"
Pod záložkou "Obchod" firmy nabízí svým fanouškům přímo na platformě Facebooku své produkty. Můžete zde tedy vkládat například své výrobky, zboží, nové produkty či cokoliv jiného, co prodáváte.
Vždy zde ke každému produktu uvedete jeho prodejní cenu, popisek, fotografii a odkaz na e-shop, kde si jej zákazník zakoupí (přímo
na Facebooku od Vás zákazník kupovat nemůže).
Má záložka "Obchod" pro vaši firmu na Facebooku smysl?
Od všeobecných informací postoupím přímo k vám a k vašemu podnikání. Často se mi totiž stává, že tuto záložku vidím u firmy, která vůbec nic hmatatelného neprodává, nabízí třeba nějaké služby, nebo je tato záložka na firemním profilu úplně prázdná a je tedy vidět, že ji daná firma vůbec nevyužívá, anebo neví jak.
A to je špatně.
Vše, co vám Facebook nabízí, je potřeba umět správně používat. Pokud budete služby Facebooku využívat jen částečně, pak to buď bude působit tak, že vám na tom nezáleží a že vám vaši zákazníci nestojí ani za těch pár minut času, anebo že tomu nerozumíte. V každém případě to vaší firmě nedělá dobrou vizitku.
Jak využít záložku "Obchod" na firemním profilu?
Proto nenechávejte ležet záložku "Obchod" na vašem firemním profilu jen tak ladem. Když už jste se ji rozhodli na svém profilu mít, tak byste se o ni také měli starat.
Základem je jednorázové nebo průběžné vkládání vašich produktů do této záložky. Není to nic složitého, zvládne to naprosto každý a nebude vám to ani trvat dlouho. Stačí si na to třeba jednou týdně sednout a přidat zde třeba pokaždé 10 produktů.
Jakmile už nebudete mít co přidávat, máte vyhráno. Pokud se u vás na e-shopu objevují neustále nové a nové produkty, pak průběžně přidávejte ty, které jsou pro vás nejdůležitější.
Není nutné mít v této záložce na Facebooku úplně každý produkt z vašeho e-shopu, ale na druhou stranu zase není dobré nechat tuto záložku úplně prázdnou. Alespoň něco zde průběžně vkládejte, ať jde vidět, že se o tuto záložku staráte a že je aktuální.