Investovat nebo neinvestovat do reklamy?!
Nejdříve se na to podíváme čistě z finančního hlediska - pokud nemáte ani na zaplacení nájmu, třete bídu s nouzí a jste těsně před krachem, pak v takovou chvíli bude samozřejmě logičtější vložit peníze někam jinam, než do reklamy. Jestliže vám jde o holé přežití, pak je to jasné.
Jenže, co když na tom zas tak bídně nejste?! Co když jste sice museli zavřít krám, ale přesto nějakou finanční rezervu máte? Je vhodné ji investovat do reklamy? Přinese vám to vůbec něco? Nebo to budou jen vyhozené peníze?!
Má cenu i přes lockdown investovat do reklamy?
A já vám dám odpověď - ANO, i přes současnou situaci je vhodné i nadále investovat do reklamy.
Pokud máte e-shop a můžete i nadále fungovat online, pak není o čem. To je naprosto jasné, že byste měli i nadále investovat do reklamy.
Ale ani i když e-shop nemáte, je vhodné v reklamě i teď, v době lockdownu, pokračovat.
Proč?
Historie vám ukáže směr
Za druhé světové války nemohly americké firmy prodávat koncovým zákazníkům, protože musely dodávat vládě.
Ale i přesto stále inzerovaly. V okamžiku, kdy pak byly restrikce uvolněny, měly firmy vybudovány paměťové struktury v mozcích spotřebitelů a spotřebitelé tak věděli, kde nakupovat.
Na firmy, které neinzerovaly, lidé zapomněli. Jak se totiž říká - Sejde z očí, sejde z mysli.
Tento fakt podporují také data z roku 2008: