Nerozdělujte sadu reklam na příliš mnoho menších segmentů
Facebook umožňuje testovat různé segmenty, a tím maximalizovat účinnost vaší kampaně. Ovšem segmentovat reklamu na příliš mnoho segmentů není úplně vhodné. Opět to znamená, že by nemusela vrátit relevantní výsledky. Nejen, že by se rozpočet roztříštil na příliš mnoho částí, ale také by se roztříštily výsledky u jednotlivých kampaní. Proto je lepší mít třeba jen 1 - 3 hlavní kampaně.
Které kampaně by vám neměly chybět?
Dynamický remarketing
Dynamický remarketing je velmi úspěšný a efektivní. Reklamu lze tímto způsobem dostat k relevantní cílové skupině a zvýšit tak konverze, například přimět uživatele skutečně dokončit nákup. Zároveň se v reklamě zobrazují specifické produkty, které cílovou skupinu s velkou pravděpodobností zaujmou.
Konverzní kampaně
Konverzní kampaně mohou mít totožné cílení jako u proklikových kampaní. Tyto kampaně dovolují poznat vaši cílovou skupinu a určit, v jaké fázi se nacházejí. Konverzní kampaň může uživatele přimět opět například realizovat nákup, ale také přidat zboží do košíku, přejít k zaplacení, nebo si třeba vyhledat kontaktní údaje atd.
Akviziční kampaně na nové uživatele
Tyto kampaně obecně vyžadují přesné definování cílového publika. Zaměřit byste se měli na ty zákazníky, kteří vám přinášejí nejvyšší obrat. Zároveň právě akviziční kampaně bývají nejziskovější.