Jak se můžete odhlásit z Facebooku, když vám hlásí error?

26.09.2024

Pohybujete se na Facebooku. Jste na počítači. Normálně pracujete, jak jste zvyklí. A najednou se vám objeví error. Nejde se vám vrátit zpátky, ani jít nikam kupředu. Co teď? Co se stalo? Jak se můžete odhlásit z Facebooku, když vám hlásí error? A jak se tato situace dá vyřešit?

Stalo se mi to pár dnů zpátky...

Mě samotné se to teď stalo pár dnů zpátky. Nová klientka mě přidávala do svého firemního Business Manageru na Facebooku. 

Přidávala mi přístupy k firemnímu profilu. Ovšem pouze omezeně, a to jen k možnostem Reklamy a Přehledy. Nic dalšího nezaškrtávala.

Více podle mě ani nebylo potřeba. 

Protože budu spravovat přeci pouze placené kampaně, a tak nic víc potřeba nebude. 

Avšak i přesto jsem se chtěla ujistit, že mám přístupy v pořádku přidělené, a tak jsem se chtěla přepnout na firemní profil.

No a v tu chvíli se mi objevil onen error.

Nechtělo mě to pustit ani dál, ani zpátky. Zkrátka jsem se sekla na erroru.

Jak z toho ven? Jak se dá taková situace vyřešit?

Co dělat s errorem na Facebooku?

Udělám vám radost. Máte totiž hned několik možností.

V tuto chvíli totiž nejste zablokovaní facebookem, nijak omezení, hacknutí, váš profil není zrušený, ani nejste nijak zabanovaní ze strany Facebooku. 

Jen jste narazili na jednu z jeho mnoha jeho chyb, které vám dokáží leda tak pěkně zkazit den.

  1. Můžete se přihlásit na svůj Facebook v anonymním okně a tam normálně fungovat dál.
  2. Můžete se přihlásit na Facebook v jiném internetovém prohlížeči.
  3. Můžete požádat správce daného profilu, kam jste se chtěli přepnout (pokud se vám to stalo ve stejnou chvíli, jako mně), aby vám dal (alespoň na chvíli, abyste se mohli přepnout zase zpátky) plná správcovská práva.
    Díky tomu dokončíte přepínutí na firemní profil, kam jste vcházeli a pak se můžete přepnout zase zpátky na svůj osobní profil.
    Pak vám může správce daného profilu zase vyšší přístupy odebrat a snížit na částečné.
    A vy už budete vědět (stejně jako já), že se s takto omezenými přístupy nemáte na firemní profil přepínat.
  4. Můžete si vymazat cookies na Facebooku ve svém internetovém prohlížeči:
    (Pokud se pohybujete na Google Chrome:)
    - Klikněte nahoře vpravo ve svém internetovém prohlížeči na tři tečky.
    - Klikněte v menu na možnost Nastavení.
    - V levém menu klikněte na "Ochrana soukromí a zabezpečení".
    - Klikněte na "Soubory cookie a jiná data webů".
    - Zvolte "Zobrazit všechny soubory cookie a data webů".
    - Do vyhledávacího pole nahoře zadejte "Facebook".
    - Najděte položky související s Facebookem
    Díky tomu vás Facebook automaticky odhlásí a tak se můžete znovu normálně přihlásit.

A věřím, že nejspíš bude existovat ještě spousta dalších cest, jak z této situace ven. 

Výše uvedené možnosti jsem si ale sama otestovala a fungovaly mi.

Proč k takovému erroru vůbec došlo?

Ptáte se teď, co jste udělali špatně, že jste se vůbec do erroru dostali? Klidně vůbec nic!

Facebook bohužel vůbec není dokonalý. Minimálně jednou měsíčně se na něm setkám s nějakou chybou, errorem nebo, jak říkají "ajťáci", "bagem" (bug).

Souhlasím s vámi, že by k takovým situacím docházet nemělo.
Souhlasím s vámi, že je to značně omezující, nepříjemné a hloupé.
Souhlasím s vámi, že když platíte Facebooku velké částky, tak by měl fungovat alespoň bez chyb.

Jenže... Takto to zkrátka je...

Nikdo není neomylný a Facebook už vůbec ne!

Takže pevné nervy a ať žije Facebook!

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Máte sítě. Máte kampaně. A sem tam se do nich podíváte. Zejména na ta kouzelná čísílka. Někdy rostou, jindy klesají. Někdy svými posty a kampaněmi oslovíte desítky tisíc lidí, jindy jen drobnější tisíce. Je vůbec dosah důležitý? Měli byste tuto metriku vůbec sledovat? A proč není vhodné hnát se jen za dosahy?

Správa sociálních sítí a online reklama nejsou o náhodě. Pokud jste si doteď mysleli, že pustíte jednu kampaň za 1 000 Kč měsíčně a stane se zázrak, tak vás bohužel zklamu. Pokud chcete na Facebooku prodávat, je potřeba mít v ruce jasnou strategii, která dává algoritmu dostatek dat a informací. Tím základním, co rozhoduje o výkonu kampaně, je ...

V oblasti firemních soc. sítí se pohybuju už 10 let (bože, já jsem stará :-D ). A za tu dobu se tohle prostřední extrémně proměnilo. Od doby, kdy jsme si vymýšleli texty sami a stahovali si fotky jen z fotobank, přes tvorbu vlastních fotografií, až po nutnost tvoření hlavně videí a tvorbu textů s pomocí AI. Byla to divoká jízda a věřím, že ...

Pokud mě už sledujete nějaký ten pátek, možná jste zaznamenali článek ohledně Speciální kategorie reklam u placených kampaní na soc. sítích. Zejména se to týká reklam cílící na Bydlení, Zaměstnání, Finanční produkty a Politiku. Takže pokud podnikáte například v oblasti realit, nemovitostí a bydlení, jedna z těchto speciálních kategorií reklam se...

Vlastníte firemní profil na sociálních sítích? Pak o něj určitě nechcete přijít. Ani i když nemá tisíce fanoušků, desítky tisíc reakcí a desetiletou historii, rozhodně o dosavadní práci přijít nechcete. Proto si zabezpečte svůj osobní profil. Ano, zní to divně - proč zrovna osobní profil, když se tady bavíme o tom firemním, ale má to...