Dnes za vámi přicházím s upozorněním na nejnovější chybu ze strany METY, na kterou jsem sama nedávno narazila. Pokud nastavujete placené kampaně ve Správci reklam (reklamním účtu v METĚ), nejspíš je z důvodu úspory času a zjednodušení nastavení duplikujete. Jenže to může být problém. Proč? Vše vám v tomto článku vysvětlím.
Jak propojit Facebook s Instagramem?
Máte firemní profil na Facebooku a chcete si jej propojit s firemním profilem na Instagramu? Pak jste tady naprosto správně! V tomto článku půjdeme rovnou k jádru pudla. Žádná teorie, žádná omáčka. Jen praktický návod. Tak pojďme na to!

Propojení firemního Facebooku a firemním Instagramem
1. Jste na počítači.
2. Vejděte na Facebook - www.facebook.com
3. Překlikněte se z vašeho osobního profilu na ten firemní/podnikatelský.
4. Klikněte nahoře vpravo na profilovou fotografii vašeho firemního profilu.

5. Zvolte možnost "Nastavení a soukromí"

6. A klikněte na položku "Nastavení"

7. V levém menu zvolte možnost "Připojené účty"

8. A dostanete se na stránku, kde můžete pomocí modrého tlačítka "Připojit účet" propojit svůj firemní/podnikatelský facebookový profil s tím instagramovým.

9. Pro propojení těchto dvou účtů se vám objeví vyskakovací okno. Zde stačí vyplnit vaše přihlašovací údaje (Jméno a Heslo) k vašemu firemnímu/podnikatelskému instagramovému profilu (Pozor: Ne k vašemu osobnímu, ale k vašemu firemnímu! Nevadí, jestli máte firemní a osobní profil na mobilu v aplikaci propojené a jen se mezi nimi překlikáváte. Zde vložíte své přihlašovací údaje ke svému firemnímu/podnikatelskému instagramovému profilu.).
10. Jakmile přihlašovací údaje ve vyskakovacím okně vyplníte a přihlásíte se ke svému firemnímu/podnikatelskému instagramovému profilu, máte hotovo! Facebook vám automaticky tyto dva profily propojí.
Je to jednoduché jako facka!
A k čemu vám to vůbec bude dobré? Proč byste měli mít propojený firemní/podnikatelský instagramový profil s tím facebookovým?
- Můžete zveřejňovat příspěvky na obou sítích zároveň.
- Můžete přes tyto sítě zveřejňovat Stories.
- Můžete reportovat výsledky z obou sítí v Přehledech na Facebooku.
- Můžete plánovat příspěvky na Instagram z počítače přes svůj firemní facebookový profil.
- Můžete odpovídat na zprávy a komentáře svých fanoušků na Instagramu z počítače (přes svůj firemní facebookový profil).
- atd.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
Chcete získat nové kontakty? Nové e-mailové adresy, nová telefonní čísla, nebo rovnou lidi, kteří vás přímo kontaktují? To vše je v METĚ možné. Jenže, stejně jako vše ostatní, i toto má své háčky a není to úplně tak růžové, jak se může na první pohled zdát. Ale postupně. Na všechno se společně podíváme. Pojďme tedy na to!
Byl normální všední den. Všichni mířili do práce, do školy. Všichni se chystali někam běžet. Ale vám se zastavil svět. Jakoby vše najednou zamrzlo. Nedokážete se dostat na svůj účet na Facebooku. A na e-mailu vám do obličeje svítí obyčejný e-mail "Váš účet byl zablokován. Pokud jej chcete odblokovat, musíte se odvolat."
Založili jste si nový firemní facebookový profil? Anebo už jeden máte dlouhá léta? A až teď jste si u něj všimli, že se vám v URL adresním řádku nezobrazuje například "www.facebook.com/vase-skvela-firma", ale jen nějaké podivné znaky a čísla? A chtěli byste to napravit? Tak to jste tady správně! Právě tady si společně prakticky krok za krokem...
Máte sítě. Máte kampaně. A sem tam se do nich podíváte. Zejména na ta kouzelná čísílka. Někdy rostou, jindy klesají. Někdy svými posty a kampaněmi oslovíte desítky tisíc lidí, jindy jen drobnější tisíce. Je vůbec dosah důležitý? Měli byste tuto metriku vůbec sledovat? A proč není vhodné hnát se jen za dosahy?
Správa sociálních sítí a online reklama nejsou o náhodě. Pokud jste si doteď mysleli, že pustíte jednu kampaň za 1 000 Kč měsíčně a stane se zázrak, tak vás bohužel zklamu. Pokud chcete na Facebooku prodávat, je potřeba mít v ruce jasnou strategii, která dává algoritmu dostatek dat a informací. Tím základním, co rozhoduje o výkonu kampaně, je ...





