Umělá inteligence ovlivňuje (a do budoucna ještě ovlivní) celou řadu oborů. Mezi ně patří i marketing. Jak mohou nástroje jako ChatGPT pomoct v tomto oboru? Jak je můžete využít při správě svých sociálních sítí? A na co je potřeba si dát velký pozor?
Jak přidat na Facebook záložku Instagramu nebo Youtube?

Personalizované záložky na Facebooku
Na svůj firemní facebookový profil si můžete velice jednoduše přidat záložky hned z několika sociálních sítí:
- Youtube
Existuje mnoho způsobů, jak na to, ale já vám ukážu ten můj, řekla bych, že i ten nejjednodušší. A to pomocí externí služby Woobox, která je úplně zdarma.
Přidání záložky na Facebook pomocí Woobox
- Nejprve si založte na Woobox.com svůj účet. Doporučuji založit jej ihned pomocí facebookového účtu. Díky tomu se okamžitě propojí vámi spravované stránky s účtem na Woobox.
- Nahoře vpravo si vyberte firemní profil, ke kterému budete chtít záložku vytvořit.
- V horním menu vyberte "Static Tabs".
- Napravo klikněte na "+ Create a New Tab" a zde vyberte sociální síť, kterou budete chtít s facebookem propojit. V našem případě to bude "Instagram Tab".
- Nyní vepíšete přihlašovací údaje ke svému firemnímu instagramovému účtu a vše uložíte.
A to je vše.
Jakmile se vrátíte na svůj firemní facebookový profil, už tam na vás bude čekat záložka Instagram.

V tuto chvíli se bude nacházet na posledním místě ze všech záložek. Pokud ji chcete posunout výše, stačí vejít do Nastavení (přímo na Facebooku, u vašeho firemního účtu) a zde do "Šablony a karty".

Tady můžete velice jednoduše měnit pořadí záložek na profilu nebo určovat, jaké záložky zde budete mít a jaké odstraníte.
Jak přidat na Facebook záložku Youtube?
Stejným způsobem, jaký jsem vám nyní popsala, můžete na svůj firemní facebookový profil přidávat také záložky z Youtube nebo třeba z Twitteru. Je to velice snadné a zvládne to naprosto každý.
Pozor! Záložky nepřidávejte za každou cenu!
Ovšem pozor. Ač je tento postup snadný jako facka, nemá cenu přidávat na váš profil záložky ze všech sociálních sítí. A to z jednoho prostého důvodu - pokud tyto sítě naplno nevyužíváte, je naprosto zbytečné na ně vaše fanoušky odkazovat.
To samé samozřejmě platí i u zmíněného Instagramu. Pokud Instagram pro firemní účely nevyužíváte, nepřidáváte zde žádný obsah a pouze jste si na něm kdysi založili účet, který je ale vesměs neaktivní, pak je naprosto zbytečné a dokonce nelogické odkazovat na něj své fanoušky na Facebooku.
Platí tedy pravidlo - přidejte si na firemní Facebook záložku takové sociální sítě, kterou aktivně využíváte. Jinak to nemá smysl.
Aplikace Woobox
Pokud budete na Wooboxu, přes který jste si před chvílí přidali záložku na svůj facebookový profil, trochu šmejdit, zjistíte, že toho umí mnohem, mnohem víc, než jen obyčejné záložky. Woobox můžete využít i pro tvorbu kampaní na sociálních sítí nebo pro plánování postů. O jeho možnostech a dalším využití si ale povíme někdy příště.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si, co je nového
Audience network - co to je?
Audience Network je důležitou funkcionalitou z dílny společnosti Meta. K čemu slouží? Jak ji můžete využít? A proč by vás vůbec měla zajímat? Přináším vám odpovědi na vaše otázky.
Facebook a Instagram vkládají svým uživatelům do rukou vynikající možnost, jak efektivně zasáhnout cílové publikum. Lze ovšem upravovat na těchto sítích placené kampaně po jejich spuštění? Můžete do reklam zasahovat? A jaká to má omezení?