Kdy postovat na Instagram
Přidávání příspěvků na Instagram má svá pravidla. A to nejen z hlediska obsahu, ale i při výběru konkrétního času. Kdy nastává ten nejlepší moment pro přidání dalšího postu?
Na svůj firemní facebookový profil si můžete velice jednoduše přidat záložky hned z několika sociálních sítí:
Existuje mnoho způsobů, jak na to, ale já vám ukážu ten můj, řekla bych, že i ten nejjednodušší. A to pomocí externí služby Woobox, která je úplně zdarma.
A to je vše.
Jakmile se vrátíte na svůj firemní facebookový profil, už tam na vás bude čekat záložka Instagram.
V tuto chvíli se bude nacházet na posledním místě ze všech záložek. Pokud ji chcete posunout výše, stačí vejít do Nastavení (přímo na Facebooku, u vašeho firemního účtu) a zde do "Šablony a karty".
Tady můžete velice jednoduše měnit pořadí záložek na profilu nebo určovat, jaké záložky zde budete mít a jaké odstraníte.
Stejným způsobem, jaký jsem vám nyní popsala, můžete na svůj firemní facebookový profil přidávat také záložky z Youtube nebo třeba z Twitteru. Je to velice snadné a zvládne to naprosto každý.
Ovšem pozor. Ač je tento postup snadný jako facka, nemá cenu přidávat na váš profil záložky ze všech sociálních sítí. A to z jednoho prostého důvodu - pokud tyto sítě naplno nevyužíváte, je naprosto zbytečné na ně vaše fanoušky odkazovat.
To samé samozřejmě platí i u zmíněného Instagramu. Pokud Instagram pro firemní účely nevyužíváte, nepřidáváte zde žádný obsah a pouze jste si na něm kdysi založili účet, který je ale vesměs neaktivní, pak je naprosto zbytečné a dokonce nelogické odkazovat na něj své fanoušky na Facebooku.
Platí tedy pravidlo - přidejte si na firemní Facebook záložku takové sociální sítě, kterou aktivně využíváte. Jinak to nemá smysl.
Pokud budete na Wooboxu, přes který jste si před chvílí přidali záložku na svůj facebookový profil, trochu šmejdit, zjistíte, že toho umí mnohem, mnohem víc, než jen obyčejné záložky. Woobox můžete využít i pro tvorbu kampaní na sociálních sítí nebo pro plánování postů. O jeho možnostech a dalším využití si ale povíme někdy příště.
Přidávání příspěvků na Instagram má svá pravidla. A to nejen z hlediska obsahu, ale i při výběru konkrétního času. Kdy nastává ten nejlepší moment pro přidání dalšího postu?
Instagram může být poměrně silným nástrojem pro vizuální prezentaci značky. Jaká pravidla se u profilů vyplatí dodržovat? Na co byste neměli zapomínat? A jaká jsou základní pravidla grafiky na Instagramu? V tomto článku jsem vám sepsala vše podstatné.
Zkrátka PNO představuje pomyslné zaklínadlo mnoha majitelů firem. O co se vlastně jedná? K čemu slouží? A proč jej firmy a podnikatelé tak řeší? Já už to vím a vy to budete po přečtení tohoto článku vědět taky.