Možná jste už o tom někdy slyšeli - když zasáhnete do nastavení reklamy na Facebooku, vyresetuje to její dosavadní výsledky a vrátí jí to do fáze učení. Co konkrétně ale resetuje fázi učení? To bude mým dnešním tématem.
Jak přidat na Facebook záložku Instagramu nebo Youtube?

Personalizované záložky na Facebooku
Na svůj firemní facebookový profil si můžete velice jednoduše přidat záložky hned z několika sociálních sítí:
- Youtube
Existuje mnoho způsobů, jak na to, ale já vám ukážu ten můj, řekla bych, že i ten nejjednodušší. A to pomocí externí služby Woobox, která je úplně zdarma.
Přidání záložky na Facebook pomocí Woobox
- Nejprve si založte na Woobox.com svůj účet. Doporučuji založit jej ihned pomocí facebookového účtu. Díky tomu se okamžitě propojí vámi spravované stránky s účtem na Woobox.
- Nahoře vpravo si vyberte firemní profil, ke kterému budete chtít záložku vytvořit.
- V horním menu vyberte "Static Tabs".
- Napravo klikněte na "+ Create a New Tab" a zde vyberte sociální síť, kterou budete chtít s facebookem propojit. V našem případě to bude "Instagram Tab".
- Nyní vepíšete přihlašovací údaje ke svému firemnímu instagramovému účtu a vše uložíte.
A to je vše.
Jakmile se vrátíte na svůj firemní facebookový profil, už tam na vás bude čekat záložka Instagram.

V tuto chvíli se bude nacházet na posledním místě ze všech záložek. Pokud ji chcete posunout výše, stačí vejít do Nastavení (přímo na Facebooku, u vašeho firemního účtu) a zde do "Šablony a karty".

Tady můžete velice jednoduše měnit pořadí záložek na profilu nebo určovat, jaké záložky zde budete mít a jaké odstraníte.
Jak přidat na Facebook záložku Youtube?
Stejným způsobem, jaký jsem vám nyní popsala, můžete na svůj firemní facebookový profil přidávat také záložky z Youtube nebo třeba z Twitteru. Je to velice snadné a zvládne to naprosto každý.
Pozor! Záložky nepřidávejte za každou cenu!
Ovšem pozor. Ač je tento postup snadný jako facka, nemá cenu přidávat na váš profil záložky ze všech sociálních sítí. A to z jednoho prostého důvodu - pokud tyto sítě naplno nevyužíváte, je naprosto zbytečné na ně vaše fanoušky odkazovat.
To samé samozřejmě platí i u zmíněného Instagramu. Pokud Instagram pro firemní účely nevyužíváte, nepřidáváte zde žádný obsah a pouze jste si na něm kdysi založili účet, který je ale vesměs neaktivní, pak je naprosto zbytečné a dokonce nelogické odkazovat na něj své fanoušky na Facebooku.
Platí tedy pravidlo - přidejte si na firemní Facebook záložku takové sociální sítě, kterou aktivně využíváte. Jinak to nemá smysl.
Aplikace Woobox
Pokud budete na Wooboxu, přes který jste si před chvílí přidali záložku na svůj facebookový profil, trochu šmejdit, zjistíte, že toho umí mnohem, mnohem víc, než jen obyčejné záložky. Woobox můžete využít i pro tvorbu kampaní na sociálních sítí nebo pro plánování postů. O jeho možnostech a dalším využití si ale povíme někdy příště.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si, co je nového
Jak ovlivňuje počasí reklamy na Facebooku
Je to jeden z faktorů, který nedokážete ovlivnit. Přitom někdy ovlivňuje vás a výsledky vašich reklam, a to nejen na soc. sítích. Počasí. Určitě už jste někdy slyšeli, že i počasí může mít vliv na výsledky vašich reklam. Ovšem jak? Do jaké míry? A jak s tím můžete do budoucna pracovat a plánovat? V tomto článku se to pokusím rozklíčovat....
Marketingový rok 2024: Připravte se už teď
Cítíte to? To už nám rok 2024 dýchá na záda. Zdá se to jako naprosto neuvěřitelné, ale už za pouhých 52 dní je tady nový rok 2024. A stejně jako jakýkoliv jiný předcházející rok, tak i ten s číslovkou 2024 přinese spoustu marketingových akcí, událostí a aktivit. Pojďme se na ně tedy s předstihem podívat, abyste se na ně mohli už teď připravit....