Nastavili jste si placené kampaně v METĚ. Očekávali jste, že si bude META strhávat nějaké peníze z vaší karty. Jenže teď je to mnohem více, než s čím jste prapůvodně počítali. V čem je problém? Co se stalo? A proč si META od vás stahuje mnohem více peněz, než jste si původně propočítali?
Jak naplánovat příspěvky na Instagram z Facebooku?
Instagram se stal pro řadu značek a firem důležitým marketingovým kanálem. Proto spousta správců potřebuje lépe a hlavně jednodušeji plánovat příspěvky. Jak snadno naplánovat příspěvky na Instagram přímo z Facebooku? Jak zveřejnit příspěvek na Instagramu a přitom ani neopustit Facebook nebo počítač? V tomto článku vám to prozradím.
Řešením je Creator Studio
Stále oblíbenějším nástrojem pro plánování instagramových příspěvků je Creator Studio (najdete jej na Facebooku).
Ten v sobě zahrnuje veškeré nástroje, které jako správce sociálních sítí potřebujete, jak uvádí i samotný Facebook. K efektivnímu zveřejňování, správě, monetizaci a sledování efektivity napříč všemi vašimi facebookovými stránkami a instagramovými účty.
Plánování příspěvků a Stories na Instagram z Creator Studia
Plánování příspěvků a Stories na Instagram z Facebooku přímo v tomto rozhraní je novinkou. Ta si však rychle mezi uživateli získala značnou oblibu.
Výhodou je především to, že prakticky není nutné kvůli Instagramu zapínat telefon. Vše zvládnete najednou obsloužit z počítače.
Jak na plánování instagramových příspěvků v Creator Studiu?
Jednoduše se přepnete do firemního Creator Studia.
Nahoře si zvolíte ikonu Instagram (ikonka vedle symbolu pro Facebook).
Propojte svůj instagramový profil s Facebookem (pokud jej ještě nemáte).
A začněte plánovat pomocí zeleného tlačítka "Vytvořit příspěvek" nahoře vlevo.

Jak na připojení k Instagramu v Creator Studiu
Abyste mohli spravovat příspěvky, ale také kvůli získání přehledů nebo zveřejňování obsahu na Instagramu, musíte si nejprve svůj instagramový účet propojit s Creator Studiem.
Ještě než začnete s propojováním, musíte si také převést instagramový účet na firemní profil nebo účet tvůrce. Osobní profil zde bohužel propojit nelze.
Propojení instagramového účtu s Creator Studiem bez facebookové stránky:
Přejděte do Creator Studia.
Klikněte nahoře na ikonu Instagramu (vedle symbolu Facebooku).
Řiďte se pokyny na obrazovce a přihlaste se do Creator Studia pomocí údajů ze svého firemního instagramového účtu (uživatelské jméno a heslo).
Úspěšně jste propojili svůj instagramový účet.
Pokud se propojení nepodařilo:
Facebook jako možné řešení vašeho problému uvádí dvě varianty, které můžete vyzkoušet:
Nejprve je nutné se odhlásit z uživatelského profilu na Facebooku. Poté se můžete opět zkusit přihlásit přímo do Creator Studia pomocí instagramového uživatelského jména a hesla.
Zkuste si Creator Studio spustit ze soukromého nebo anonymního prohlížeče. Pak se za pomoci původních údajů pro přihlášení do Instagramu můžete přihlásit znovu.
Propojení instagramového účtu s Creator Studiem pomocí facebookové stránky:
Instagramový účet si propojíte s Creator Studiem i pomocí facebookové stránky, a to takto jednoduše:
Přejděte do Creator Studia.
Klepněte na symbol Instagramu.
Klepněte na volbu Připojit k Instagramu a přihlaste se příslušnými údaji k instagramovému účtu.
Případně můžete volbou Připojit jiný instagramový účet použít i jiný instagramový účet, než je ten, který už máte připojený. Dále postupujte dle uvedených instrukcí.
Volba Pokračovat s připojenými účty vám umožní spravovat více instagramových účtů najednou a na všech plánovat příspěvky nebo Stories.
Konečně už tak nemusíte přímo na Instagram. Už ani nemusíte odejít z Facebooku. Stačí vám Creator studio a pomocí pár jednoduchých kroků naplánujete příspěvky klidně na dva měsíce dopředu.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si, co je nového
Nechodí mi kódy z Facebooku! Co s tím?
Nechodí vám kódy z Facebooku, Business Manageru či Meta Business Suite? Ať děláte co děláte, kód vám nikdy nechce dojít? Už jste si zkoušeli i odblokovat telefonní číslo, volat na svého operátora, nebo upravovat nastavení na e-mailu, ale pořád nic nepomáhá? Pak pro vás mám skvělou zprávu! Zjistila jsem, jak to vyřešit! A ne, nová SIM karta...
Dnes za vámi přicházím s upozorněním na nejnovější chybu ze strany METY, na kterou jsem sama nedávno narazila. Pokud nastavujete placené kampaně ve Správci reklam (reklamním účtu v METĚ), nejspíš je z důvodu úspory času a zjednodušení nastavení duplikujete. Jenže to může být problém. Proč? Vše vám v tomto článku vysvětlím.


