Co se stane s reklamami?
Prakticky dojde k tomu, že Facebook už nebude moci automaticky sbírat pro potřeby reklamy identifikační čísla zařízení (takzvaná IDFA neboli identifikátor pro inzerenty), na něž jsou programy instalovány.
Pro správce reklamy na sociálních sítích to znamená, že dojde ke změně délky atribučního okna, budou tedy výrazně ovlivněny výsledky reklamy.
Jaké důsledky vyplývají ze změn pro správce reklamy?
Správce reklamy tedy musí počítat s celou řadou omezení. Nově bude moci nastavit nejvýše osm konverzních událostí.
Slouží k tomu funkce s názvem Souhrnné měření událostí, která má nejen umožnit nastavování kampaní, ale klade důraz právě i na soukromí uživatelů. Nově bude rovněž zapotřebí ověřit vlastnictví domény. To provedete v Business Manageru, přičemž volitelnou volbou zůstane tato možnost pro všechny inzerenty.
Abyste dále předešli problémům s reklamou, tedy především tomu, že vaše reklama nebude fungovat, tj. pozastaví se, případně se vůbec nebude doručovat, musíte si ohlídat kromě ověření domény a výběru událostí ještě následující:
- Kampaně si přednastavte na úrovni ad-setů. To znamená vybrat takovou událost, která byla nastavena v Souhrnném měření událostí. Na závěr si ještě zkontrolujte provázanost inzerátů s Pixelem/nově s doménou.