Sledujete-li nejnovější dění, a to zejména z oblasti sociálních sítí, určitě vám neunikla zpráva, že se dramaticky snižuje návštěvnost nejznámější sociální sítě na světě, Facebooku. V USA odešlo z Facebooku loni 2,8 milionu lidí do 25 let věku, uvádí firma eMarketer ve svém reportu. Přesto, že se nás tyto zprávy ještě příliš netýkají, neboť zatím přichází jen ze zahraničí, je to trend, jakým bude chování lidí na sociálních sítích směřovat. Připravte se proto na to!
Facebook není nesmrtelný
Facebook je fenoménem své doby. Otevřel nám spoustu dveří, přinesl mnoho neuvěřitelných možností a navždy bude vepsán do historie velkými písmeny. Je až s podivem, jak se mohl z tak jednoduchého nápadu vyklubat celosvětový kult.
Mnohým firmám přinesl obšírná pole neoraných možností v marketingu a propagaci výrobků a služeb. Já sama jsem na Facebooku vyrůstala a je to má srdcová záležitost. I když pomalu přicházím na chuť i jiným sociálním sítím, Facebook je pro mě zkrátka top.