Správce reklam, nyní oficiálně Meta Správce reklam, je nástroj, který slouží ke spravování vašich kampaní na Facebooku. Jakým způsobem zde můžete předat správu další osobě? Jak zde můžete přidat třeba své kolegy nebo externí agenturu?
3 zajímavá videa o Facebooku
Dostat Facebook pod kůži chvíli trvá. Můžete si o něm načíst spoustu podkladů, knih, ebooků, článků, ale přece jen je to z videí občas jednodušší.
Nebudeme si nalhávat, ani mně se někdy nechce po dlouhém dni u počítače nic číst, a tak ráda sáhnu po videích. V tomto článku vám tedy uvedu tři tipy, která videa na YouTube jsou podle mě o Facebooku velmi zajímavá. Neříkám, že jsou nejlepší (to by bylo přehnané tvrzení), ale rozhodně stojí za zhlédnutí.
Je to pouze můj subjektivní názor, se kterým nemusíte souhlasit. Budu ale ráda, pokud mi pod tento článek napíšete i své tipy.
1. Kanál Facebooku
Kanál samotného Facebooku je podle mě hlavním zdrojem, který byste měli sledovat. I když zde najdete hodně brandových videií (jako například o Friends Day), tak se tady občas objeví i velmi praktický materiál.
2. "Nejlepší" marketingový tutorial na Facebook
Velmi přínosné video najdete i na kanálu Jerryho Banfielda. Přesto, že je podle mě celkem odvážné nazývat ho nejlepším marketingovým tutorialem, je pravda, že se z něj dozvíte spoustu zajímavých věcí. Pokud se ještě s facebookem příliš nekamarádíte, je toto určitě dobrý zdroj zajímavých tipů a informací.

3. Vysvětlení pro úplné začátečníky
Poslední video z produkce IgniteVisibility bych doporučila nejen zkušeným marketérům, aby si ujasnili celou podstatu Facebooku a podívali se na něj na chvíli trochu zvenčí (jednou za čas takový pohled neuškodí), ale také úplným začátečníkům, kteří se s ním potřebují seznámit a ztotožnit.
To jsou tedy tři tipy na video podklady, které podle mě stojí za zhlédnutí a nebudete mít z nich pocit ztráty času. Budu ráda, pokud mi pod tento článek napíšete i své tipy.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si, co je nového
Jak vypnout/zapnout reklamy na Instagramu
Vypínání a zapínání reklamy představuje základní dovednost při spouštění reklamních kampaní. Teprve po zapnutí můžete s reklamou pracovat dále. Kde se tato možnost nachází pro Instagram?
Kdy je správný čas na vyhodnocení kampaně?
Vyhodnocování reklam na sociálních sítích potřebuje čas. Nejde to dělat hned po první minutě, ani třeba po jednom dni. Kdy je tedy vhodné k němu přikročit? Po týdnu? Po dvou týdnech? Po měsíci? A kdo nebo co o tom rozhoduje?