3 zajímavá videa o Facebooku

26.05.2017

Dostat Facebook pod kůži chvíli trvá. Můžete si o něm načíst spoustu podkladů, knih, ebooků, článků, ale přece jen je to z videí občas jednodušší.

Nebudeme si nalhávat, ani mně se někdy nechce po dlouhém dni u počítače nic číst, a tak ráda sáhnu po videích. V tomto článku vám tedy uvedu tři tipy, která videa na YouTube jsou podle mě o Facebooku velmi zajímavá. Neříkám, že jsou nejlepší (to by bylo přehnané tvrzení), ale rozhodně stojí za zhlédnutí.

Je to pouze můj subjektivní názor, se kterým nemusíte souhlasit. Budu ale ráda, pokud mi pod tento článek napíšete i své tipy.

1. Kanál Facebooku

Kanál samotného Facebooku je podle mě hlavním zdrojem, který byste měli sledovat. I když zde najdete hodně brandových videií (jako například o Friends Day), tak se tady občas objeví i velmi praktický materiál.

2. "Nejlepší" marketingový tutorial na Facebook

Velmi přínosné video najdete i na kanálu Jerryho Banfielda. Přesto, že je podle mě celkem odvážné nazývat ho nejlepším marketingovým tutorialem, je pravda, že se z něj dozvíte spoustu zajímavých věcí. Pokud se ještě s facebookem příliš nekamarádíte, je toto určitě dobrý zdroj zajímavých tipů a informací.

3. Vysvětlení pro úplné začátečníky

Poslední video z produkce IgniteVisibility bych doporučila nejen zkušeným marketérům, aby si ujasnili celou podstatu Facebooku a podívali se na něj na chvíli trochu zvenčí (jednou za čas takový pohled neuškodí), ale také úplným začátečníkům, kteří se s ním potřebují seznámit a ztotožnit.

To jsou tedy tři tipy na video podklady, které podle mě stojí za zhlédnutí a nebudete mít z nich pocit ztráty času. Budu ráda, pokud mi pod tento článek napíšete i své tipy.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Abyste mohli plně využívat možností Facebook Business Manageru a prostřednictvím placené reklamy zde oslovovat své potencionální zákazníky, je třeba mít fungující reklamní účet. To je naprostý základ. Často se ovšem stává, že facebookoví administrátoři reklamní účet zablokují. A věřte mi, že stát se to může i vám. V takové chvíli ale není potřeba...

Jste v situaci, kdy potřebujete sehnat nové zaměstnance a chcete využít sílu Facebooku? Facebook je sociální síť, kterou tvoří více než dvě miliardy uživatelů. Mimo komunikaci a sdílení příspěvků ovšem může sloužit také jako tržiště či burza práce.

V dnešním článku se opět vrátím do oblasti placené reklamy na Facebooku. Je to totiž jeden z nejúčinnějších a nejvyužívanějších nástrojů většiny českých firem. Ať už využíváte propagace příspěvků, sponzoringu facebookového profilu, podpory svých produktů, anebo propagace svých webových stránek.